Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi ve velké množině chlapů je trochu toho voyeurství :-P;-D

2 0
možnosti
MS

mě to vaše psaní fakt baví, zas mám o něco hezčí den, díky;-D

6 0
možnosti
Foto

A já mám radost, že Vás to baví 💕👋👋

1 0
možnosti
VF

"No co, ať se aspoň podívá, na víc už nemá", pravila moje kamarádka, když její manžel sledoval spoře oděnou (nahou) sousedku. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Je to zkrátka dobrodružství a koření života 😄👋👋

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké.:-)R^

Tak já jdu taky s jedním "moudrem" do lesa:

Co oči nevidí, to srdce/duši nebolí.:-)

2 0
možnosti

Jak se to vezme. Kdyby ti Čerokézové n e v i d ě l i, srdce/duše by je bolely.:-)

1 0
možnosti
Foto

A přežili jste to všichni! ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No málem ne🤣🤣

0 0
možnosti
Foto

Hrozně rád váš blog čtu. Máte to skvěle napsané! :-)

4 0
možnosti
Foto

To mám radost Pavle, že Vás bavím, Vaše slova jsou moje odměna 💕👋👋

0 0
možnosti

R^ Chtěl bych vidět toho, kdo by si na ten strom taky nevylezl.:-)

14 0
možnosti
OS

R^

My jako kluci koukali do sprch. Ale prd jsme viděli, bylo zamlžené okno zevnitř. Ale to, co jsme si podle chichotání domysleli, v těch 14 letech stačilo.

Krásná duše, tahle ženská.:-)

6 0
možnosti
Foto

Já bych se taky nejradši zamlžila🤣🤣 Posílám pozdravy ☘️

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^

Já tušila, že tam někde budou. Šmíráci.;-D

A práce v pohostinství je fakt řehole, vyzkoušela jsem si rok a půl. A můj sen, pronajmout si někdy penzion, se v té době pomalu rozplýval, až z něj nezbylo nic. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, člověk musí být pořád jako surikata🤣 Jak poleví...👋👋

1 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 42,92
  • Průměrná čtenost 6800x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

Kdo mě má rád, může mě nominovat v soutěži Bloger roku 2023 jako Vypravěče roku, kliknutím na nominační odkaz, který najdete pod jakýmkoliv mým blogem do 17.5.2024❤️


NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala. Je o indiánských kněžkách žíjících v současnosti, které jejich poslání, ať chtějí nebo ne, stále dohání.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik