Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Danko, dost ti závidím, ale přeji ti nadále štěstí a zdraví, a to všem kolem tebe

0 0
možnosti
Foto

A já tě moc zdravím, Horste♥️ jsi báječný chlap 🏅

0 0
možnosti
Foto

Článek moc pěkný

Grafika diskuze strašná

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Lenko, snad jsem tě potěšila 🌳❤️‍🔥🌳a posílám ti pozdravy 🦋

1 0
možnosti

Krása, jako vždy, už jsem se trochu obával, Danko, že se k Indiánům a lesu nevrátíte. Mějte se krásně a doufám brzy na křtu Vaši knihy na viděnou !

4 0
možnosti
Foto

S indiány jsem se odmlčela kvůli knížce. Aby měla hlavu a patu, někde začínala a někde končila. Já píšu blogy napřeskáčku v ději a to by čtenáře mátlo. Ale knížka už jde do sazby, a tak jsou tady indiáni zpátky. Strašně mi to chybělo. Hezké dny, Dalibore

4 0
možnosti
Foto

Teda, holka, Ty umíš žít.

2 0
možnosti
Foto

Doufám, že to neznamená, holka ty jsi na hlavu Fuj co to je za hnusnou změnu podoby zobrazení diskuze, mám to jen já nebo je takhle pořád?

6 0
možnosti
Foto

Doufám, že Vás chápu správně, já nemám v lese jednotlivé stromy, ale začarovaná (enchanted) místa, tam jsem v jiném světě. Nádhera.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

ano, jsou to zvláštní místečka, kde je Vám krásně Ale určitě je tam strom, který je Váš přítel. Hezke dny, Vašku

0 0
možnosti
Foto

udělejte si spouuustu kamarádů, Věrko

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,72
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik