Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^:-) Jaká matka, taká Katka.;-D

1 0
možnosti
Foto

ještě, že jsem celý taťkaV;-D;-D

2 0
možnosti
JB

J75a65n 61B97o10u37d48a

20. 4. 2023 17:24

Děkuji za milý, vtipný a velice poučný příběh! Umíte opravdu zlepšit den. 👍😁

3 0
možnosti
Foto

a já Vám děkuji za milou zprávu, HonzoV

0 0
možnosti
Foto

Danko, opět velké díky. Takhle už jsem se dlouho nenasmála, jako při čtení Vašeho článku. Díky :-)

2 0
možnosti
Foto

to jsem moc ráda, HelenoV;-)

0 0
možnosti
JB

J38i22ř77í 41B68o82č61e35k

20. 4. 2023 16:39

Já to říkám pořád. Kdyby lidé víc cestovali a poznávali, bylo by zase o trochu líp

1 0
možnosti
MS

To jsem si zase početla, hubu od ucha k uchu;-D;-D díky

1 0
možnosti
Foto

A to jsem moc ráda, Markéto ♥️ posílám pozdravy ☘️🦋

1 0
možnosti
EJ

E23v61a 67J55u90s28t57o81v91á

20. 4. 2023 14:01

Zas a znova perfektní příběh ;-D. Maminka umí zaperlit. R^ A to je dobře, že jste to nakonec všichni ustáli. V I já se těším na knížku, tak snad vyjde co nejdříve. :-)

2 0
možnosti
Foto

díky, EviV už je to jen v rukou nakladatelství Argo..taky se těším a posílám pozdravyV

0 0
možnosti
Foto

Tož seznamování rodičů a partnerky nebo naopak, to bývá vždycky komedie. Místy s prvky hororu, někdy je to drama, ale s odstupem času to bývá vděčná historka ke vzpomínání. Většinou.

2 0
možnosti
Foto

to je jako vzpomínky na vojnu a na porod, Jirko;-D;-D věčné téma;-D

0 0
možnosti
Foto

Maminka je za hvězdu! Bere to s humorem! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

ono to asi ani jinak nejde;-D

1 0
možnosti
ZB

Paní Danko, já se stydím, ale MUSÍM to napsat: jako vždycky KRÁSNÉ ČTENÍ ! Přeju Vám krásný den, zdravím a TĚŠÍM SE na blížící se červen a Vaši knížku !

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, ZdeňkuV Také Vás zdravím a snad si v červnu neutrhnu ostudu;-)V

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,76
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik