Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jéje, kolikrát mě ta moje „ústnatost“ přivedla do průšvihů! Taková ta chvíle, kdy ve frontě v pultové prodejně zavrčím na dámu, která si dlouho vybírala, co si vlastně chce koupit, ze svého pětiletého já větu „Trhni si už konečně nohou!“ a doma následně dostanu sprcuňk, neboť zpráva o mém extempore se šířila rychlostí světla. Nebo jindy, když... ale o tom zase až někdy jindy.

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych říct, že mě to překvapilo 🤣 ale ne, poznám svoje lidi🤣

1 0
možnosti
MS

a přesně takhle na mě působíte a to já miluju ;-Dmy jsme totiž dost podobně trhlá rodina, tyhle záchvaty smíchu dobře známR^

2 0
možnosti
Foto

A proto si tak rozumíme, Markéto♥️

1 0
možnosti
Foto

Děvče milé, my mužský z velké části tomu indiánovi závidímeR^;-D

6 0
možnosti
Foto

Horste, ty nezklameš 🤣 a já ti za to posílám velkou 💋

0 0
možnosti
VF

A já, trouba, beru všechno vážně! Kde bych teď mohla být (ale nestěžuji si ;-)).

2 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsme nebyly spolužačky, Věrko🌞

1 0
možnosti
Foto

A já tebe víc, Magdi🎈🌞

0 0
možnosti
JS

Při čtení Vašeho článečku jsem konečně pochopil, kde že jsou kořeny tohoto Vašeho psaní. Oči mi tentokrát slzí nikoliv dojetím, jen a jen smíchy. Upgrade 4.0, no to prostě nemohlo dopadnout jinak, to muselo vytrysknout tady do blogu. I když nejsem Vaším spolužákem, tak k hlášce "Spolužáci mě prostě milovali" se z celého srdce přidávám. Miluji tohle vaše psaní a opět Vám přeji vše dobré.

9 0
možnosti
Foto

🤣🤣a je to od Vás moc hezké, Jaroslave. Posílám pozdravy 🦋

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^

Sice jsem nevyrůstala v Mostě, ale o 20 km dál, v Žatci, ale jinak... jako malej harant jsem rodině způsobila tolik faux paus... a tolikrát dostala na zadek za nevymáchanou hubu ;-D a ta mi zůstala dodnes.

2 0
možnosti
Foto

Málem jsem to nepoznala, Šári🤣🤣 ahoooj💋

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik