Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^;-D Po delší odmlce opět šrapnel. Myslím si, že pro diváky jste připravila neskutečný zážitek.

7 0
možnosti
Foto

Úžasná lichotka, Milane;-D šrapnelem jsem si vždycky přála být. Kdo by chtěl být jen nudným pisálkem;-D Posílám pozdravyV

2 0
možnosti
Foto

Mám známé, kteří Las Vegas milují a minimálně jednou za rok se tam musí vydat. Dokonce tam měli i svatbu a teď po mnoha letech obnovu svatebního slibu.

Pro mě je už to, jak je Las Vegas popisováno, zdrojem potenciálních nočních můr, takže čekám, až se ozve s pozváním Lucka z Tennessee.

A Danko, hlavně spoustu srandy v dalším roce.

5 0
možnosti
Foto

Pro mě je noční můra už skoro všechno, Martine;-D můžu jen s láskou poděkovat svojí splachovací povaze, která mi dovolí přežít téměř všechno. Mimo smrti teda;-D Krásné dny a hlavně zdraví, MartineV

2 0
možnosti
IL

I88v86o 65L92y89č20k21a

3. 1. 2023 13:19

Samozřejmě karma, jak jinak. A přání šťastného a spokojeného roku 2023. A ať se daří i Tammymu natolik, aby vám mohl koupit vámi vytoužený zámek a zbylo mu i na to Ferrari :-)

7 0
možnosti
Foto

;-D;-D na vzdušné zámky už prdíme, lepší je mít někoho, kdo vás má rád, i přesto, že vás dobře zná;-D Hodně zdraví v novém roce, IvoV

6 0
možnosti
VF

Kam na svatební cestu v roce1964? Ještě štěstí, že jsme si nevybrali Las Vegas a jeli jsme do Moskvy. ;-D

Milá Danko. Zdravím Vás a přeji hodně ŠTĚSTÍ v novém roce 2023 - Vám i celé Vaší rodině (občas to potřebuje, jak tady čtu).;-)

1 0
možnosti
Foto

Moskva je v podstatě Las Vegas, taky všechno jen na oko a ne doopravdy;-D Posílám pozdravy, Věrko a ať jste zdravá a usměvavá v novém roce.V

3 0
možnosti
RP

Hm, já si svoje Las Vegas zažil v hodně nízkém věku u Kolaštěstí na místních zábavách na místním hřišti.

Na kole bylo sto čísel, karta po jedné koruně s pěti čísly, takže pravděpodobnost výhry 1:19 a výhra nějaká čokoláda či co za nějak 3 - 5 Kč.

Po dvou, třech u Kolaštěstí strávených půldnů jsem pochopil, že prohrát 50 - 100 korun a vyhrát za to něco za 5 korun asi nebude to pravé ořechové. Myslím, že pro mé rodiče to byly účelně utracené peníze.

Peníze, které měl Tammy na auto, můžete ale považovat za vstupní investici, která se zhodnotí. Když budete mít knížku celou napsanou takhle pěkně jako tento příspěvek, třeba se bude prodávat tak dobře, že nakonec to vyjde i na to auto pro Tammyho.:-)

5 0
možnosti
Foto

Moje prababička sázela 42 let Sportku, stále stejná čísla. Pár pátých, občas čtvrtá. Ale moc ji to bavilo;-D Posílám pozdravy, Radime a ať jste zdravý v novém roceV

1 0
možnosti
VD

Čím začít. Docela dlouhá přestávka, ale po ní zase něco nečekaného, ale očekávaného a opět to nezklamalo. Jen tak dál. Jo a hlavně ať se daří po všech stánkách. Haffy New Year

3 0
možnosti
Foto

Psychicky jsem odpočívala, protože jsem byla úúúplně vycuclá;-) a pak jsmě měli moc pěknou chřipku, ze které se klepu ještě teď. Budu se snažit být vtipná nebo dojemná, ještě pár pátků;-D hodně zdraví v novém roce, Vláďo.V

2 0
možnosti
Foto

Jste číslo :-). Zdravím Tammyho.

Pěkný nový rok.

3 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy, Honzo a držte se v novém roceV

1 0
možnosti
Foto

Milá DŠ, nejen vám dvěma, ale i všem indiánům a příbuzným z tvé strany, přeji též povedený rok 23 i ty následující! BlogR^;-D

3 0
možnosti
Foto

díky Hoste a přeji Tobě i Tvé rodině pevné zdravíV

0 0
možnosti
Foto

Poprskal jsem si svůj nový monitor :-)!

4 1
možnosti
Foto

Aspoň se Vám Patriku, trochu fantaskně rozmělní realita všedních, lednových dnů;-DV

1 0
možnosti
ZB

Díky za krásný příběh. Já jsem tam prohrál jenom 1 dolar a to mám ještě poukázku na vrácení 14 centů...Přeju Vám všechno dobré do nového roku a těším se na slíbenou knihu ! S úctou ZB :-)R^V

3 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy, ZdeňkuV máte ve formě poukázky pevnou investici, která se neztratí;-D;-D Pevné zdraví do nového roku!

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,69
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik