Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Některé životní zkušenosti jsou prostě nesdělitelné a Vy to přesto umíte podat svým nádherně kouzelným způsobem. Tak nám všem přeji ještě hodně Vašeho pěkného psaní a Vám opět vše dobré. A všem Vašim blízkým a samozřejmě i Vám přeji klidný a pohodový čas Vánoční.

3 0
možnosti
Foto

Kéž by byla taková čtenost i u ušlechtilých indiánských příběhů;-D Tady jasně vidíte, jak to s námi je;-D Krásné a pohodové dny, JaroslaveV

2 0
možnosti
Foto

J51a32n 71H54o37r51n86í35k

7. 12. 2022 10:35

Boží, dík R^.

1 0
možnosti
Foto

Skvělý osobní příběh. Přímo jsem ho "zhltnul" jedním dechem. Skutečně výjimečná zkušenost. Ale ten závěr se mi ,Danko, líbil ze všeho nejvíc. Těším se na další zážitky z tvého nevšedního, neskonale zajímavého života. A samozřejmě hodně štěstí a zdraví . . . ;-)

4 1
možnosti
Foto

Vám také hodně zdraví, PetřeV Posílám pozdravy a jsem ráda, že se Vám dobře čtu.

1 0
možnosti
ST

Velmi silný příběh....

Jen by mě zajímalo, kdo byl onen muž s "rudé oči ve škrabošce kozla"...

1 0
možnosti
Foto

No, já si myslím, že to byl rozhodně pokušitel;-D

0 0
možnosti
JP

byste mohla napsat nejake memoary, vas styl psani bych nazval poetickym realismem

libi se mi to:-)

3 0
možnosti
Foto

Vyjdou na jaře, HonzoV a nevím, jestli je to poetický realismus, spíš bych řekla obyčejné, lidské vyprávění, které nám tolik chybí.

3 0
možnosti
DK

D10a78v91i40d 79K86o64p43p

6. 12. 2022 23:43

Hezky clanek do te doby nez jste odesla pak uz to nema smysl

2 0
možnosti
Foto

To nemůžete nikdy vědět, Davide;-D možná Vás ještě překvapím;-D

1 0
možnosti
PS

Krásná jemná duše. Mimochodem, adresa té párty by nebyla?

5 0
možnosti
Foto

to už je docela pravěk, a přece kvůli tomu nepojedete do NY;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Živě jsem si to, Danuš, snažil představit, hezky jsi to líčilaR^ Teď vím, na swingers PÁRKY nemám figuru...

5 0
možnosti
Foto

Málem jsem celý pomatený zapomněl, přeji hezké předvánoční dny celé tlupě!

3 0
možnosti
JJ

Nevím co na to říci. Asi jen to, že bych odešla bych mnohem dříve a nebyla schopna nikoho ztotožnit.

S tou neukojitelnou nenasytností máte pravdu. Obvykle vidí, ale ne tu krásu, která je okolo nich. Dávají na odiv své bohatství, ale uvnitř jsou chudí.

Máme krásné přísloví: Navrch huj a vespod fuj.

2 1
možnosti
MK

Si myslím, že chudí lidé na tom nejsou o nic lip, nejsou uvnitř bohatší nebo lepší jen proto, že nemaj peníze. To máme podle mě z pohádek, že bohatí jsou zlí a chudí hodní (ale nakonec i ty chudý k penězům bez dlouhodobé práce přijdou, protože peníze jsou přeci jen prima)

7 0
možnosti

Danko, díky, jako vždy moc krásné !

3 0
možnosti
Foto

Díky Dalibore, přeji krásné dny🍀

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,75
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik