Diskuse

Díra do hrudi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se tak vždycky těším na Vaše počteníčko. Protože je to vždy počteníčko, a je jedno jestli u toho mi kanou krokodýli slzy nebo se směju jak "ichtyl" A ukrutně se těším na Vaši knížku!!!!!!! Co se týče kamenů a stromů, jste o několik levlů výš. A tiše Vám závidím, ale snad se k tomu taky dohrabu. Posílám horoucí objetí a DĚKUJIV

1 0
možnosti
Foto

Tak to mám radost, že Vám dělám radost🎈❤️ Vždycky si představuji lidi, kteří mě čtou a jestli se smějí, nebo dojímají. A když už znám jejich tváře, protože mi napíšou, mám radost dvojitou. Moc Vás zdravím, Sašo a přeji hezké dny🦅🍀

0 0
možnosti

Ach jo, nádherný příběh. VVV

Nedávno se mi stala zvláštní věc. Vzala jsem do ruky kámen a skoro se mi zastavilo srdce a musela jsem ho rychle položit zpátky do krabičky. Byl to chrysotil a prý je to kámen šamanů. Teď sbírám odvahu jít se ho znovu dotknout a pokusit se zjistit, proč tak na mě působí.

1 0
možnosti
Foto

asi Vám ukazuje, že je něco v nepořádku, nedostatek sebeúcty, nebo Vámi někdo manipuluje. Řekněte mu, že o tom víte a zkuste znovuV Posílám pozdravy, Zdenko.

1 0
možnosti
Foto

Danko, dnes jste mě pro změnu rozesmutnila. Ale příběh je to krásný a pěkně napsaný. Děkuji VVV

2 0
možnosti
Foto

Je potřeba se alespoň občas malinko dojímat❤️🦅 Hezké dny, Jarmilko🍁🍂🍁

1 0
možnosti

Danko, jak píšete, i takové příběhy jsou potřeba, ale jako s šafránem ... ! Příště už zase něco veselejšího. Díky moc a těším se 🦅❤️ !!

1 0
možnosti
Foto

Mně se někdy psát vesele nechce;-D, protože ne vždycky jsem veselá. Ale je fakt, že je to málokdy. Posílám pozdravy, DaliboreV

1 0
možnosti

Jednou jsem tu díru do hrudi viděla a úplně mě to ochromilo, obzvlášť u matky to pro Kala muselo být srdcervoucí.

Kvalita života nad neúměrným prodlužováním.

Děkuji za příběhy.

1 0
možnosti
Foto

Také si myslím, že kvalita života by měla být víc, než prodlužování za každou cenu. Stačí se podívat na LDN, je to něco tak příšerného, že by člověk brečel. Posílám pozdravy, Karolíno.

1 0
možnosti

I52v41o 95L76y76č73k10a

28. 11. 2022 18:24

Nezlobte mě. Zase mám o čem přemýšlet a to, jak víte, bolí. Zase si to budu večer v duchu představovat. Těším se na Váš další článek.

3 0
možnosti
Foto

Já jen chci, aby si lidé zase vzpomněli, že jsou lidé. Aby v nich zarezonovaly obyčejné, lidské příběhy❤️ A jestli se mi to povedlo alespoň u jednoho, budu šťastná, Ivo🦅🦅🍁🍂🍁

4 0
možnosti

Pořád stejně hrozně dobré :-) Docela by mne zajímalo, jestli jste ve skutečnosti ošklivej, starej, tlustej chlap a všechno je to jenom fikce nebo kdo vlastně jste. :-) Každopádně to je ale asi úplně jedno. Duši máte krásnou. V

3 0
možnosti
Foto

🤣🤣 to jste mě pobavil. Na jaře vyjde knížka, tak se můžete těšit, a smlouvu jsem podepsala opravdu já📖✏️ A máte pravdu, ať jsem kdo jsem, hlavně, že si počtete a máte hezký pocit u srdce ❤️ Posílám pozdravy 🍁🍂🍁

3 0
možnosti

ne každý to zažil, ne každý to pochopí, ale potkat to může kohokoliv.

2 0
možnosti
Foto

U nás doma v kuchyni na válendě, dožívali nejbližší příbuzní. Jednou jsem řekla prababičce: "Babi, jestli je něco potom, přijď mi to říct." Tak prý jo, jestli to půjde." A já se zalekla: "Radši ne, já bych to vážně neunesla." Ale byla jsem ještě holka, dnes bych to unesla.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,64
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik