Diskuse

Díra do hrudi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Moje maminka umírala dlouho. Nebylo to vůbec nic jednoduchého, obzvlášť pro tátu. Věděli jsme, že se to nezlepší, naopak to bude stále horší. Sám jsem se před sebou styděl, když jsem se přistihl při tom, když jsem si říkal ať už to skončí. Hrozné. Dodnes to mám v hlavě.

3 0
možnosti
Foto

Já vždycky obdivuji, jak jsou někteří /umírající i ti okolo/ stateční. Chce se mi z toho brečet vždyckyV Moc ráda si čtu knížku Návrat ze zítřka, nějak zvláštně mě to uklidňuje. https://www.alza.cz/media/navrat-ze-zitrka-d7066607.htm

0 0
možnosti
JS

Opět jeden krásný příběh přímo vyvěrající z Vaší temné duše a laskavého srdce.

2 0
možnosti
VF

Kalův kamínek jsem potřebovala pro maminku. S tatínkem jsme marně hledali, jak jí pomoci. Trvalo to bolestně dlouho.

2 0
možnosti
Foto

Je to těžké, ale důležité je, zvládnout to se ctí. Posílám Věrce pozdravyV

1 0
možnosti

Pěkně napsáno.R^ Kalovo jednání nakonec pochopili a odpustili mu, ale otázka je, jestli si z něj vzali příklad. Nejspíš ne, protože ono to není tak jednoduché.

1 0
možnosti
Foto

Každý si z příběhu veme to, co je blízké jeho srdci. Každý to má jinak. Posílám pozdravy, MilaneV

1 0
možnosti
Foto

Nádherný příběhR^ Danuš, děkuji a přeji hezký adventní čas! Jestlipak tohle indiáni znají?

3 0
možnosti
Foto

Také přeji hezké dny, HorsteV Ne, indiáni advent neoslavují.

0 0
možnosti
Foto

Tyhle příběhy jsou balzámem na duši.

3 0
možnosti
Foto

A to jsem se dlouho rozmýšlela, zda ho budu publikovat. Většinou se snažím bavit, ale někdy je i tohle potřebaV

3 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh.

4 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,71
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik