Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Směju se tady jako cvok. Tu scénu na benzínce vidím úplně naživo.

Véééélka škoda, že u nás nežijí šamani a obsluha benzínek si k nim nechodí pro bylinky.

1 0
možnosti
Foto

Narazila jsem na to až dnes. Upozornění chodí jen blogerům, takže my ostatní si to prostě musíme hlídat a čas od času mrknout, zdali jste něco napsala.

Je to dobrý jako vždy. Mě prostě baví, jak píšete. Mějte se krásně R^

2 0
možnosti
Foto

jsem moc ráda, že jste napsala, Lenko. Potěšilo mě toV Posílám pozdravy.

1 0
možnosti

Opět nádhera. Načal mě už ten popis duchařské seance s tím mixerem ve finále, přidaly tomu nehody s kozačkami a dorazili to ti dva vlčáci, co se perou na život a na smrt. Rozesmál jsem se tak, že se mladší a momentále dokonale pubertální synátor zvedl od gamesení s kamarády a nakoukl do kychuně, co se jako děje a zda náhodou fotrovi nehráblo.

2 0
možnosti
Foto

Mám radost, že jsem Vás rozesmála. Je to potřeba v dnešní doběV Posílám pozdravy, Vašku.

0 0
možnosti

Posílám opětovné poděkování za příjemné počteníčko. Jen tak trošku tuším, že to plácnutí vařečkou do vajíček a ještě k tomu provedené nějak přes záda nemusela být zrovna velká slast a že jste si je tedy snad mohla i odpustit. No, představivost mám poměrně velikou, i když tohle si raději představovat nebudu. Jako vždy se těším na další Váš článeček a přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Plácnutí přes záda je jen z legrace🤣 jen letmý náznak, nemůžete to brát tak do slova. Já to jen umím popsat, že Vás to vyděsí🤣 Posílám pozdravy 🍁🍂🍁

1 0
možnosti

Napište paměti, to bude počteníčko. Moc pěkný, tohle je v dnešní době potřeba jako sůl!!! Díky!

2 0
možnosti
Foto

můžete se těšit už na jaře, Jaroslave..už jsem viděla i obálku knihy a myslím, že kdo mě čte, hned pozná;-D Posílám pozdravy.

2 0
možnosti

Dnes jsem se opravdu pobavil. Skvělé!R^

2 0
možnosti
Foto

začínám se bát, že jsem vlastně skrytá komička;-D Posílám pozdravyV

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si ho konečně přečetla;-D;-D

Mám to své přání, i s detaily, říct nahlas, nebo jen v duchu pro sebe? Ale to duch nic neuslyší, že jo:-))

1 0
možnosti
Foto

musíš nahlas;-D a přesně! Jak řekneš úžasnýho chlapa, tak bude úžasný jen pro někoho a ještě k tomu ženatý;-D musíš přesně specifikovat i účel;-D

3 0
možnosti
Foto

Opět jste u mě bodovala. Vaše blogy nezklamou a já mám po přečtení vždy krásný den. ;-);-)R^R^VV

3 0
možnosti
Foto

zřejmě budu ve skutečnosti hodně skrytá komička, Jarmilko;-D

4 0
možnosti

Dnes z toho tajemna mám trochu tísnivý pocit. 8-o Nějaký čas nevyslovím žádné přání nahlas. ;-( (Jen potichu a pod peřinou.;-))

1 0
možnosti
Foto

To můžete klidně i nahlas, Věrko, akorát ho musíte formulovat přesně, i s detaily;-D Posílám pozdravyV

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik