Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^

Už je zde málo dobrého ke čtení. Souhlasím s panem Čadou.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem to našel🌞😉😘

2 0
možnosti
Foto

Dobrý večer Danko,

dá se nějak odebírat Váš blog?

Velká pecka, už jsem něco četl a za mě dobrý🌞

2 0
možnosti
Foto

Dnešní den byl lehce řečeno na výsledek metabolických procesů (jak by řekla nejspíš vaše matka) a proto velmi děkuji za tenhle článek, při čtení mi před očima běžel živý film. Proč tak složitě opisuji jednoslovný a zcela srozumitelný výraz?

Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 115438545. Přečtěte si Pravidla pro diskutování a tento článek.

2 0
možnosti
Foto

To jste mě pobavil, Jirko😆 Já také těžko snáším omezení a pravidla. A na mém psaní je to vidět. Posílám pozdravy 🍁🍂🍁

2 0
možnosti

Danko, ke čtení toho tady už moc nezbývá, naštěstí jste tady Vy :-) !

6 0
možnosti
Foto

Však taky na Vás myslím, abyste se trochu zasmáli. Jinak je to na oběšení, co se tu objevuje🙏😆

2 0
možnosti
Foto

Já se ŠAMANŮM vyhýbám, ale tobě, Danuš, děkuji za pobaveníR^;-D

2 0
možnosti
Foto

A já děkuji, že jsi fajn chlapík, Horste🍁🍂🍁

0 0
možnosti
Foto

Bavíte Danko, dlouho a dobře. Souzním s Ivanem níže. R^

2 0
možnosti
Foto

A já jsem překvapená, že to baví i chlapy, díky Tome🦅🍁🍂🍁

2 0
možnosti
Foto

Nejdříve jsem si přečetl pár politických blogům, a pro zlepšení nálady si nechal na konec "indiánský blog". Očekávání bylo naplněno a dostavil se klid v duši (alespoň na chvíli než narazím zase na nějakého ignoranta:-)). Děkuji R^

5 0
možnosti
Foto

Vy musíte být masochista, když čtěte politické blogy, Ivane🤣 Já teda píšu taky blbosti, ale aspoň po nich nezůstane hořká pachuť na patře ☘️ Posílám pozdravy 🦅

5 0
možnosti

;-DR^ S vašimi rodiči lze zřejmě zažít všechno, jenom ne nudu. Po kom asi budete?:-)

5 0
možnosti
Foto

Jsem zajímavě geneticky nakombinovaná😆, to uznávám. Ale mám tak nějak drasticky veselou povahu, která mě pudí bavit lidi 🌲🦅😉

1 0
možnosti
MJ

I já si to užila. I bez viagry...V

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že budeš aspoň dobře spát, Magdi. 🎈🦅🎈

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,70
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik