Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tentokrát neindiánský blog, plný krásných zážitků z mládí. My šli s kamarádem ve 3 letech "do světa", tatínci nás měli hlídat na dvoře, ale nějak se jim to nepodařilo. Po cestě byla ovšem zámecká zahrada a v ní včelín. Jali jsme se "muchy" zkoumat, což nás trochu zbrzdilo, takže nás pološílení otcové našli po hodině totálně poštípané na schodek hospody. To bylo krásné dětství :-) !

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Dalibore, příště už bude zase indiánský🦅 Teď jsem vás chtěla bavit, abyste se trošku odreagovali z toho, co se děje. A finišuje se kniha, tak jsem nechtěla nakladatelství nabourávat děj, protože ji musíme krátit, byla by moc těžká a drahá😆 Dnes jsem dopsala příběh o indiánském chlapci, který utopil svou nemocnou matku a nemohl se vrátit mezi indiány. Je to silné a dojemné, a říkala jsem si, nejdřív dám ven ty blbiny z dětství. A koukám, že nejen já jsem byla pěkné číslo 🤣 Posílám pozdravy 🍁🍂🍁

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik