Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

S těmi postiženými dětmi se to nejspíš skutečně nestalo.

Být to za socíku, dávno by to po Sametu zveřejnil nějaký antikomunista. Být to po sametu, dávno by na to přišel minimálně bulvár.

3 0
možnosti
Foto

Jednou jsem o tom četla, že se něco podobného opravdu kolem r.1978 stalo. Experimentálně byly ženám podávány nějaké vitamíny a rodily se postižené děti na Mostecku. Ale nevím, paměť je pěkná mrcha a kdoví jak to bylo, Radime🤣

1 0
možnosti

R^Jako bych se taky vrátil do dětství, včetně toho úchyla. Ten náš PUDr to dělal na vagónu, když zaváželi uhlí do elektrárny. Já jsem měl dětství navíc obohacené o válečné uprchlíky z Řecka, kterých bylo v naší kolonii zhruba tolik, co Čechů. Dvě hodně rozdílné kultury, ale my děti jsme se snášely bez problémů. A s tím jejich jižním temperamentem se vylomeniny hrnuly jako na běžícím pásu.:-)

2 0
možnosti
Foto

To musel být také zážitek;-D dnešní děti jsou o mnohé ochuzeni. Posílám pozdravy, MilaneV

1 0
možnosti
MJ

Dětství, jak má být, plné dobrodružství:-) Já si pořád myslím, jak jsem měla nádherné dětství (také mě trefili cihlou do hlavy, takže možná narazila na nějaký spoj, který špatné vygumoval). Pak jsem si uvědomila, že mě nevlastní staříček - hrobník, nechával stát večer s vozíkem u otevřených hrobů a u márnice... trochu horor.

Krásný blog.

1 0
možnosti
Foto

A jak tě staříček posílil, Magdi;-D máloco tě donutí překvapením zamrkatV

díky Magdi.

1 0
možnosti
VF

Stehy na tváři jsem neměla, ale o krásný šrám na čele jsem nechtěla přijít. Takový měl i Tarzan, druhá láska mého života po indiánech. No co, šrám je dááávno pryč, teď už jsem jenom krásná.;-)

Záhadné zmizení Vašeho minulého článku je škoda. Zdravím Vás.

2 0
možnosti
Foto

Tarzan se mi také líbil a já myslím, že jsme v podstatě všichni v dětství byli takoví Tarzani;-D Posílám pozdravy, VěrkoV

1 0
možnosti
ST

Měli JEDINÁČKA jako JÁ, Petrušku.

vs

„To není pravda, dostávali JSTE jen, když JSTE si to zasloužili. A bylo to pořád lepší, než abych VÁS mlátila rukou!

?

0 0
možnosti
Foto

Na sestru jsem si musela nešetřit, ta přišla o pár let později 🤣

2 0
možnosti
Foto

Danko, kam zmizel blog o nápadníkovi Anežky?

2 0
možnosti
Foto

U některých příběhů se stane, že se "někdo" urazí. Takže asi tak. Navíc nešlo odpovídat do diskuze, hlásilo mi to nějakou chybu. Ale četli ho asi všichni, tak dobrý;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)R^

Také se mi vybavují věci z dětství, na které bych raději zapomněla. Ale ten mozek je sfiňa.

3 0
možnosti
Foto

je Šári, akorát někdy ty ostré hrany, trošinku zaoblí. V

1 0
možnosti
Foto

Danuš, tys tady scházela, hned je tady větší pr... zadekR^;-D

3 0
možnosti
Foto

nevím, prý je to drsné, píšou mi známí;-D ale mně to nepřijde. Posílám pusu

0 0
možnosti
Foto

Taky si pamatuji spoustu zážitků, ale neumím je tak krásně popsat jako Vy Danko. :-);-)R^VV

1 0
možnosti
Foto

Na to musíte být Jarmilko, správně jeblá;-D posílám pozdravyV

1 0
možnosti
Foto

Pamatuji si ze svého dětství spoustu drobných detailů, které si nepamatuje nikdo jiný.

Například, že jsme s babičkou čekali na pojízdnou čistírnu prádla. A i když to bylo na začátku května, ten den sněžilo. Stáli jsme ve vchodu do jednoho domu, aby na nás ten sníh nepadal. Byl jsem úplně u vytržení z toho, že v květnu sněží. Pojízdná čistírna, která jezdila každý druhý čtvrtek (ve středu jezdil pojízdný řezník) přijela, babička si převzala vyčištěné věci a vraceli jsme se domů. Do večera sníh slezl.

Mám to pořád před očima, jako kdyby to bylo včera.

Jen si na to kromě mě nikdo jiný nevzpomíná.

1 0
možnosti
Foto

ahoj Martine, taky to nechápu;-D Moje máma si třeba pamatuje jen něco. Že tam bydlel pedofil, ale neví, že se oběsil. Prý se odstěhoval.;-D Dodnes vidím pohřebák a havrany.;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik