Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký příběh a krásně zpracovaný, díky Danko !

0 0
možnosti
EJ

E59v64a 20J54u71s13t22o43v10á

28. 10. 2022 11:59

Perfektní! ;-D Není dieta jako dieta, aneb - láska je láska. VR^R^R^

1 0
možnosti

R^Krabičková dieta.;-D

3 0
možnosti
Foto

Ta by měla zaručený úspěch;-D;-D

1 0
možnosti
IL

I49v67o 18L14y83č35k49a

27. 10. 2022 8:03

Karma, jak jinak ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
KK

Když Vás tak čtu, tak občas mívám pocit, jako bych vám ženám trochu rozuměl

3 0
možnosti
Foto

taky mám ten pocit, Karle;-D Posílám pozdravyV

0 0
možnosti
Foto

Ahoooj Šári☘️👋👋

1 0
možnosti
ZH

R^ Asi nejsem první co se ptá. KNIHA nebude?:-)

2 0
možnosti
Foto

Jste asi dvacátej a kniha prý bude;-D;-)

2 0
možnosti
VF

Syn má pravdu, jste mazaná, jak vačice. ;-) Přesto trvám na té Bílé Vlčici. R^ :-)

4 0
možnosti
Foto

Teď jste mě rozesmála 😄 vačice nebo vlčice, hlavně že mě máte rádi V

5 0
možnosti
RP

Co se stane, když si to Tammy přečte a zjistí, jak to s těmi krabičkami bylo?

3 0
možnosti
Foto

To už dávno není tajemství, to jsou věci z pravěku, Radime ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik