Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posílám Horstovi 💋

1 0
možnosti
TP

Píšete moc dobře, ale sakra málo. Představoval bych si ke každé snídani jeden článek. No a taky ke svačině, obědu, druhé svačině, večeři a pozdní večeři :-). Pak bych byl spokojený.

Nebojím se vůbec o kvalitu, nepamatuji si od Vás špatný blog.

Jen mě trochu mrzí, že mi dáváte radost a já nemám jak to oplatit.

Přeji krásný /..././_./

6 0
možnosti
Foto

Vy se mě chcete přejíst, Tomáši a to bych nerada😉 Mám ráda lidi, co dokážou krásně vyjádřit pocity, a to je to Vaše na oplátku, dáváte mi radost zpátky🌞 Vám taky přeji krásné sny💕

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Tammy má další plusové body.

4 0
možnosti
Foto

A že jich má, Šári💕🌻

1 0
možnosti
EJ

E88v14a 94J74u37s90t87o20v71á

18. 10. 2022 14:52

Zase jsem se zasmala. ;-D Kdy uz vase historky vydate knizne? Urcite budu mit zajem si je koupit a precist. Umite skvele pobavit. R^

2 0
možnosti
Foto

Měly by vyjít na jaře, Evi☘️ Mám radost, že Vás bavím a posílám pozdravy 🌞

1 0
možnosti

Díky za smích, Danko R^ !

4 0
možnosti
Foto

Posílám 💋 Dalibore

0 0
možnosti
JB

J60a67n 45B90o45u51d27a

18. 10. 2022 14:24

Výborný příběh! 👍😂

1 0
možnosti
Foto

Ježiš, to jsem se nachechtala :-D :-D :-D Díky za prodloužení života!

3 0
možnosti

Tammy se s tím nepárá. "Udělám šmik šmik, a máš hlavu na tři půlky!".;-D

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D to už jsem dlouho neslyšela

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,74
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik