Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Po přečtení Vašich písmenek dnes výjimečně nebrečím, jen se chechtám na celé kolo. Prý "pro jistotu ještě párkrát hlasitě zavyl". Jsem si ta Vaše písmenka dal na dobrou noc před spaním, že pak půjdu hnedle do hajan. A teď se budu chechtat asi až do rána. Díky za to a opět Vám přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

To jste mi udělal radost, JaroslaveV také na Vás pokaždé myslímV hezké podzimní dny.

1 0
možnosti
Foto

V záplavě politické špíny, která se na nás nepřetržitě valí, mě vždy "indiánské blogy" tak nějak očistí a pohladí - jako kdyby ty blogy psal nějaký indiánský šaman. Velké díky za další zklidňující dávku V

6 0
možnosti
Foto

Šaman ne;-) možná jedna malinkatá šamanečka;-D hezký den Ivane, posílám pozdravy a díkyV

2 0
možnosti
ZS

Jako vždy krásné čtení R^V

5 0
možnosti
Foto

díky Zdenko, brzy bude dalšíV

1 0
možnosti

Bájo, Danko, díky za další porci radosti, co ty obrazy ?

1 0
možnosti
Foto

Já Vám ty Vaše zážitky úplně závidím. A ke všemu to ještě umíte tak krásně napsat. Děkuji :-):-)VVV

4 0
možnosti
Foto

a já Vám Jarmilko posílám pozdravy a děkujiV

0 0
možnosti
MS

Vy mě prostě umíte pobavit, rozesmát, rozbrečet ....... díky:-)

3 0
možnosti
Foto

to jsem moc ráda MarkétoV však toho k smíchu v dnešní době moc není. Posílám pozdravy.

0 0
možnosti
VF

U nás jeden muž strkal ruce kam neměl a přišel o Šerokí (Jeep). No, byl nepoctivý, indiáni mají pravdu.;-) Zdravím !R^

1 0
možnosti
Foto

nejen ruce, ale i když strkají nos kam nemají, v českých podmínkách bych jim je strkala do úlu;-)

3 0
možnosti
Foto

;-DR^

to jsem potřebovala, pořádně se zasmát.V

8 0
možnosti
Foto

Že jo Šári🌞 ať se aspoň zasmějeme😄 ale snad mě naši nezabijou🤣

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS