Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

G45e40o43r63g45e 89H28o43l38y

1. 10. 2022 22:03

Zase jsem narazil na jednu zajimavost a nevim jak se s Vami spojit:

https://www.cherokee.org/all-services/tribal-registration/

1 0
možnosti

Danko, díky za další "pohlazení" 🌞 !!!

1 0
možnosti

Danko, když vás čtu, tak brečím a usmívám se v jednom klubíčku. A jak říká níže Horst, až se příště narodím, tak chci být indiánkou kmene Čerokí. Jo! Vlastně howgh!

1 0
možnosti
Foto

To jste mě rozesmála Zdenko🌞, všichni na indiány prostě zapomněli, ale už si začínají vzpomínat, jak moc je milovali💕 posílám pozdravy😘

1 0
možnosti
Foto

Danko, v příštím životě chci být indiánR^

1 0
možnosti
Foto

Já myslím Horste, že už jsi jím určitě byl🪶☘️

0 0
možnosti
Foto

A ještě douška - motýly mám rád, ale děsí mě, pokud "motýle" létají z úst nejmenovaného politika....:-)

1 0
možnosti
Foto

Někdo napíše blog na deset řádků a připadá mně příliš dlouhý. Někdo ho napíše na 3 stránky a přál bych si, aby byl ještě delší. :-) R^.

2 0
možnosti
Foto

Díky IvaneV mám radost, že Vás bavím. Posílám pozdravy.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh Danko. Zajímalo by mě jak je to v zimě, když motýli nelétají. :-)R^VV

1 0
možnosti
Foto

To zřejmě nebudou "obyčejní" motýli, Jarmilko, tihle přiletí vždycky ☘️❤️

2 0
možnosti

"Nikdo mi nevysvětlí, že motýli ..........."

Danko, motýli nevěstí neštěstí, ale naopak dávají naději. Čím víc motýlů s člověkem po neštěstí zůstane, tím líp se překonává bolest. Dívejte se na ně s radostí, obdivujte je. My běloši občas nepochopíme symboliku a poezii indiánů. Píši z vlastní zkušenosti. :-)

2 0
možnosti
Foto

Asi máte pravdu Věrko, ale radši buďme ostražitíVkdyž uvidíme celý oblak žluťásků..kdo ví, co přijdeV

0 0
možnosti

Tak to je tedy silný příběh...

6 0
možnosti
Foto

Snažím se to psát s nadhledem a odstupem, ale přesto musím uznat, že to asi silné je, StandoV

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,63
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik