Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už se nemohu dočkat knihy a doufám, že i nějaké výstavy Vašich obrazů, Danko ;-D !!!

0 0
možnosti
Foto

Danko, Vy ani napsat něco špatně neumíte...těším se na další příběhyVVVV

1 0
možnosti
Foto

Dělat si legraci sama ze sebe, to mi jde;-D Posílám pozdravy JarmilkoV

1 0
možnosti

Nestíhám, otázky se hromadí a povídání s Vámi mně chybí.

Dne 13.9. jsem ve Vašem článku viděla obrázek opravdového MUŽE. Je to Tammy? Zároveň byl v naší televizi pořad o Great Smoky Montain, takže chápu, že žijete svůj život tam, kde jste a s kým jste. A ještě mám dotaz. Mají Čerokí věčná loviště rozdělená na nebe, peklo a očistec, jak běloši? Doufám, že ne, jsou to přece moudří lidé. Proto jsem od dětství srdcem indiánka. Zdravím Vás. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Věrko, indiáni neznají hříchy, pro ně je největší trest, když jsou potrestáni nebo zostuzeni v rámci společenství ještě za života. Peklo ani očistec neznají. A věřte mi, že se velmi snaží, aby zostuzeni nebyli, je to potupa do konce života.V Pro ně je čest podívat se každému zpříma do očí, být vážení a příkladem pro ostatní. Když se dva muži potkají, dávají si najevo respekt a na některé vlastnosti jsou velice hrdí. Oni nikdy neskloní hlavu, ani když ví, že zahynou. Chtějí se i smrti, dívat zpříma do očí.

1 0
možnosti
Foto

Po delší době jsem si zase našel chvilku času. A jako vždy to bylo skvělé....R^

2 0
možnosti
Foto

Už jsem se bála, Ivane, že jste mi nevěrný 😄 Díky a přeji hezké dny☘️

1 0
možnosti

Obdivuji Vaši otevřenost, se kterou to vše píšete, a také se divím té zmiňované barvosleposti, když přeci malujete ty obrazy. Díky za Vaše psaní a opět vše dobré.

2 0
možnosti
Foto

díky JaroslaveV ono to s tou barvoslepostí není tak hrozné;-D naopak vytvoří zajímavé a netradiční kombinace..hezké dnyV

1 0
možnosti

jako vždy, je to dobré, je to dobré, je to dobré

2 0
možnosti
Foto

Díky Vladimíre☘️

0 0
možnosti
Foto

Sakriš...čekal jsem pikantní popis doprovázený fotodokumentací...a on jen klamavý nadpis ;-D

2 0
možnosti
Foto

Fotodokumentace by asi tak nepobavila🤣

1 0
možnosti
Foto

Milé děvčátko se slovanskou figurou, máš veliký dar - určitě i více darů - pobavit R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky Horste, já vás všechny bavím moc ráda 💕🌞

0 0
možnosti
Foto

Díky Zdenko, posílám pozdravy ☘️❤️

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik