Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je zajímavé, že mají takový zdroj vnitřní síly a jiného mentálního nastavení, že nemívají syndrom vyhoření.

2 0
možnosti
Foto

Indiáni žijí po staletí uprostřed velkých rodin a společenství. Péče a starost o druhé je vůbec nezatěžuje, přijde jim přirozená. Navíc mají úžasný ventil a tím je les, příroda a život ve velkých rodinách, kde se všechno probere, nasmějete se a odreagujete. Ale základem asi bude to, že nemají geneticky zakódovaný stres ani nervozitu a hodně se smějí. ☘️💕

1 0
možnosti

Díky za každý článek, je to vždy takové pohlazení po duši. V mládí jsem četl mayovky a až teprve dnes mě opravdu potvrzujete jejich spjatost s přírodou. Těším se až vyjde kniha.

1 0
možnosti
Foto

Díky Petře☘️jímá mě strašlivá zodpovědnost, aby kniha stála za to. Doufám, že Vás i ostatní potěším 💕 Posílám pozdravy🌞

1 0
možnosti

Moc hezky se to čte, a je mi jedno jestli je to pravda, nebo ne. Věřím vám. Taky hlasuji za knihu. Opět ožívají moje mládežnické sny o indiánech.

3 0
možnosti
Foto

Já to nechtěla říkat moc nahlas, ale myslím, že v každém z Vás je kousek indiána, kterým jsme si v dětství tolik přáli být. Howgh❤️ Posílám pozdravy Pavle a děkuji ☘️

1 0
možnosti
Foto

moc pěkně napsané..

2 0
možnosti
Foto

díky Zdeňku, posílám pozdravyV

0 0
možnosti

Moje byvala manzelka mela take dost divoke sny, ale v jinem smyslu. Jednou mne vzbudila asi ve dve rano, busila do mne pestickami a kricela, ze jsem hnusny, protoze jsem vytrhl pejskovi ocicko. Zdalo se ji, ze jsem vzal jejich plysoveho pejska a vytrhl mu ocicko. Musim rict, ze to bylo zvlastni probuzeni.

A v noci pred svatbou me vzbudila take asi ve dve rano, a rekla mi: "Ja si te ale tak strasne nechci vzit". A pry se uz tenkrat ukazala moje spatna povaha, protoze jsem zareagoval velmi spatne. Rekl jsem: "Tak si me neber, ale nech me spat" a bleskove opet usnul.

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D naopak jste ukázal, že jí ve všem vyjdete vstříc, ideální předpoklad pro manželství;-D

1 0
možnosti

. . . jsem už starej páprda, před časem ještě sportovně založen s kladným vztahem k alkoholu přes 50 let, technokrat, starý morous, vnučky mi říkají starý medvěd brtník, čundrák, vodák mající rád šest strun a spaní pod šírákem, kdy čumím do nekonečna a říkám si, všichni kosmologové lžou . . . . Musí to být jinak.

Ale po jednej noci mám votlačený oba boky a sháním střechu a pohodlí...

Vaše dnešní povídání si vytisknu . . . a založím . . . něco v Tom textu je . .

Slunce v duši :-)

4 0
možnosti
Foto

Váš popis Oldo, mě rozesmál😃 Úplně Vás vidím a jste fakt sympaťák❤️ Moje vyprávění si netiskněte, na jaře vyjde knížka, možná Vám udělá radost a dáte si ji do knihovny na dny, až Vám bude úzko☘️ Posílám pozdravy 💕

3 0
možnosti

Dělejte si, co Vás baví a pište si, co chcete...

Ale kdybyste čistě náhou někdy chtěla napsat nějakou knížku, tak bych si ji hrozně rád přečetl. A bylo by asi úplně jedno, o čem by vlastně byla. Píšete strašně krásně a aspoň na mne z toho čiší fakt velká síla. Číst Vaše mikropovídky je moc příjemné. Díky moc.:-)V

11 0
možnosti
Foto

Jirko, vy si to možná neuvědomujete, ale tohle je jedno z nejhezčích vyznání, které jsem kdy slyšela a já Vám za ně děkuji💕. Musela jsem si to přečíst pětkrát za sebou, protože ten začátek mi přišel, že mi nadáváte😃 A mě vůbec přijde strašně divné, že dokážu lidi strhnout. Já umím jedno a to vyprávět. Emoce, které u toho cítím, se nějak zázračně přenesou do slov a Vy je cítíte. Knížka vyjde na jaře a já doufám, že Vás potěší ☘️❤️

2 0
možnosti
Foto

Ty jo.R^R^R^V

V české LDN to, bohužel, vypadá, jak popisuješ.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Šári🎈☘️ tvoje ty jo, mě potěšilo🤣 ta LDN je mazec, jsou věci, které tě zasáhnou a nikdy je nezapomeneš. Posílám 💋

1 0
možnosti
Foto

Krásné a hlavně k zamyšlení. Děkuji ;-);-);-);-)R^R^VVV

2 0
možnosti

Neskutečné. Tak moc se bojíme stáří, bolesti a smrti, že ubližujeme lidem, kteří tomu čelí. Přitom my v té situaci jedou určitě budeme a rozhodně nechceme, aby se k nám někdo choval zle. Je to jen v tom přijmout koloběh života. Prostě plynout s proudem a nepodvádět. Ono totiž moc podvádět nejde - vymstí se to. Stačí se podívat na některé výsledky kosmetických operací.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, ačkoliv to tak nevypadá, všichni budeme jednou vyschlé větvičky, a budeme si přát důstojné zacházeníV

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,64
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik