Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohodově a skvěle napsáno jako vždy. Tak už prý máte smlouvu na knihu. Gratuluji.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Zdeňku💕 Když píšu, říkám si, kdybych aspoň jednomu člověku udělala hezčí den, tak nepíšu marně. Mám radost, že Vás stále moje psaní baví. Posílám pozdravy☘️🌞

0 0
možnosti
MB

Chytrá a šikovná, navíc úžasně píše, to je Danka ŠV

2 0
možnosti
Foto

To jste mě rozesmála Marti;-D, patřilo by to vyrýt do školní lavice, ale tam se takové hezké věci vlastně nepsaly. DěkujiV

0 0
možnosti
Foto

No já mám hned bezvadnej den! Danko, jsi úplně nejvíc nejlepší malířka bobrů a taky blogerka! Tvoje knížka bude v mé nadité knihovně na čestném místě ;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

Díky Zuzko💕Snad se knížky dožijeme🤣. Mám radost, že se těšíš, taky mám hned hezký den💋☘️🌻

1 0
možnosti
JS

Opět jeden krásný příběh, se kterým ten dnešní den začíná zase o něco lépe. Děkuji a jako vždy Vám přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Vám Jaroslave také přeji krásný den a jsem ráda že Vás stále bavím ☘️💕

0 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy Zdenko💕☘️

1 0
možnosti
Foto

Boží.;-DR^

Sice jsem psala do diskuse před pár dny, ale blog četla až teď.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty bestie🤣,ale odpouštím ti, protože ses mě zastala a nekašleš na mě 💕 A toho si já moc cením 💋 ahoooj☘️

1 0
možnosti
GH
TP

Tak jsem si opět početl 3 krásné blogy. Až Vám vyjde knížka, dejte vědět třeba v diskuzi, ať můžu začít shánět.

2 0
možnosti
Foto

Díky Tomáši💕 je to složitý a dlouhý proces, nakladatelství teď pracuje na knížkách nasmlouvaných na letošek, které uzavřeli vloni. Taky bych ji nejradši chtěla na Vánoce, ale musíme vydržet. Měla by vyjít na jaře. Ale důležité je, že mám smlouvu. Mám radost,že se těšíte se mnou. Posílám pozdravy ☘️☘️

2 0
možnosti

Vyřešila jste to šalamounsky.:-)

Když už je řeč o bobrovi, nedá mi to nezmínit jednu z životních hlášek Leslieho Nielsena z filmu Bláznivá střela, kdy na záběru kamery je vidět jen Leslie, jak se dívá nahoru, kde vysoko žebříku stojí Priscilla Presley v sukni a Leslie říká: "Pěkný bobr". Aby se v další scéně ukázalo, že Priscilla snáší z vysoké police vycpaného bobra.:-)

3 0
možnosti
Foto

a já bych k tomu jen dodalala, že bobr v obou smyslech, je dnes velká vzácnost;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik