Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dneska více holčičí, ale pořád moc fajn. Díky !

0 0
možnosti
Foto

🌞 Nevím, někdy ta holka ve mně, bez mého vědomí vystrčí rohy😄 ale aspoň víte, jako to mezi ženskými chodí. Posílám pozdravy Dalibore☘️

1 0
možnosti
Foto

Taky doma syslím oblečení...co kdyby jednou...moc hezké...děkuji...;-)VVR^

1 0
možnosti
Foto

Díky Jarmilko a posílám pozdravy 🌞👋💋

0 0
možnosti
Foto

A nebudeš někdy dělat burzu nenošených věcí a bot? Škoda, nechat "Manolky" v garáži.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šári👋

Jako bys to neznala, já syslím i sukně, do kterých se už nikdy nevejdu 😄 ale co kdyby, že jo?👗👜

2 0
možnosti
MV

a daji se podpatkama bot od Blahnika alespon skrabat brambory?

diky za opet indianskej pribeh. kam se hrabe Vinetůůůůůůůůůůů

moc zdravim

1 0
možnosti
Foto

Podpatkama od Blahnika se můžete leda zabodnout ze zoufalství, že Vás stály tolik peněz 👠🛍😄 Posílám pozdravy a velkou💋

0 0
možnosti
Foto

Dano, ty se nenudíšR^;-D a nás to baví...

3 0
možnosti
Foto

A já ti Horste posílám pozdravy a 💋

0 0
možnosti
VF

To jste se nemusela trmácet k indiánům, měla jste se zastavit u nás doma. ;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik