Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P61e49t25r 82H73i51m82m48e30l

18. 8. 2022 18:25

Dobrý den, paní Štoflová,

jsem Petr Himmel z nakladatelství Garamond ve společnosti Albatrosmedia. Váš blog se mi moc líbí a určitě by text stál za vydání. Neměla byste zájem blog vydat jako knihu? Kdyby ano, tak se prosím ozvěte:

garamond@e-garamond.cz

Zdravím a přeji vše dobré

Petr Himmel

1 0
možnosti
Foto

Kde jste byl Petře, když jsem přesně o také zprávě celý rok snilaV a musela absolvovat anabázi podbízení se nakladatelům;-D Moc jste mě potěšil a já Vám za to děkuji. PS: Víc vysvětlím v mailu. Hezký den D.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný příběh, žijete krásný život...moc Vám to přeji. :-)VVV

3 0
možnosti
ZB

Děkuju, paní Danko... R^

2 0
možnosti
LV

Verim Vam kazde slovo v tomto pribehu. Dekuji za sdileni Vasich zazitku a prozitku.

3 0
možnosti
Foto

díky Lenko a doufám,že jsem Vám zpříjemnila denV

0 0
možnosti
ZR

Krásný příběh. V dnešní době pohlazení po duši. Děkuji.

4 0
možnosti
Foto

díky Zdeňku a posílám pozdravyV

0 0
možnosti
JS

Opět krásný příběh, vyvěrající přímo z Vaší temné duše a zlatého srdce. Mnohokrát děkuji za Vaše obohacování našich životů.

4 0
možnosti
Foto

Díky Jaroslave, snad jsem Vám udělala den hezčí ☘️💕

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik