Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danko, Vy jste takové boží zjevení na blogu. Vaše "LOUPEJ" mě dostalo do kolen a do řehtacího rauše, který doposud nepřestal. I kdyby ty Vaše zážitky byly vymyšlené, jakože nejsou a jsou nádherně vtipně skutečné, tak obohacujete lidi okolo o radost ze života a smíchem nám prodlužujete žití po přečtení každého Vašeho blogu. Díky moc V PS: A píšete opravdu mimořádně skvostně.

2 0
možnosti
Foto

Díky MartiV a mě moc potěšilo, že jste mi tak hezky napsalaV

0 0
možnosti

Jinak s temi carami, ktere se nesmi prekracovat, je to vubec legrace, dokazu si predstavit vas prijezd "emancipovane Evropanky" mezi indiany, pro ktere jakasi emancipace je vec zcela neznama. A pak vystrizliveni rychlosti blesku, ze mezi indiany je to proste jinak. :-) To, ze je mate zname a pribuzne nalezle v obyvaku je otravne. Na druhou stranu tento zpusob zivota, kdy lide tak nejak bydli spolu, do vseho si kecaji, prinasi i vyhody. Tito lide si totiz pomahaji, coz samozrejme vite, a i to, ze treba v NYC nebo v jinem velkem meste si lide nepomahaji ani omylem. Vyjimky existuji, ale jsou to vyjimky.

1 0
možnosti

Určitě jste mi opět prodloužila život o několik dlouhých roků, když čtení tohoto Vašeho článečku jsem prokládal výbuchy smíchu, jako ostatně i většinu ostatních Vašich článečků. Tedy mimo těch, u kterých mne spíš rozbrečíte. I ten Bůh je nesmrtelný vlastně díky Vám, protože ten se uznale chechtá dodnes. Děkuji za Vaše nádherné psaní, těším se na další a přeji Vám opět vše dobré.

2 0
možnosti
Foto

Díky Jaroslave, potěšil jste měV Přeji hodně zdraví a ať Vás stále bavím.

1 0
možnosti

;-D;-D se tady místo práce chechtám na plnou pusu.......

Vzpomněla jsem si na tátu, když přinesl z lesa zaručeně pravé bedly s tím, že kdo neochutná, je úplně mimo mísu. My s bráchou odmítli a dobře jsme udělali. Pak už si jen vzpomínám, jak mamku nakládají do sanitky - vyklubal se z toho žlučníček, ale na bedlu se máma už nikdy nemohla ani podívat...

Vaše indiánské příběhy nemají chybuR^.

4 0
možnosti
Foto

Díky MarkétoV občas mě žlučníček také pokouší;-D

0 0
možnosti
Foto

Milá Danko, tak jsem na doporučení začala číst Váš blog. No a stalo se, že jsem se nemohla odtrhnout...Dala jsem všechny Vaše články během 3 dnů a fakt mi bylo líto, že už jsem dočetla. Takže teď čekám na každý další. Skvěle se bavím a taky a to velmi - žasnu.... :-) Mějte se krásně a (prosím) pište :-)) V

7 0
možnosti
Foto

Vítám novou čtenářku, to byl tedy pěkný maraton;-D udělala jste mi radost JitkoV

0 0
možnosti
Foto

Teda, zase jste mě dostala...už půl hodiny se řehtám jak kůň....a drožďovou pomazánku mám ráda...díky...;-);-);-)VVVVR^R^

5 0
možnosti
Foto

sama se tomu divím, že jsem vtipná;-D já když to píšu, tak mi to ani nepřijde;-D

0 0
možnosti

Danko, nádhera, jako vždy, jen jsem dostal strašný hlad ;-D !

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy - skvěléR^:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik