Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Pekne, Indiani maji nejake slabe zaludky, ne? Udelal jsem jednou houbovou omacku z pravych hribu, kremenacu a kozaku a muj zet a dcera po tom stravili dva dny na zachode. Proste nic nevydrzi :-)

1 0
možnosti
JJ

Kdepak, normálně by to asi nevzali do úst. Takže jejich trávení a symbiotické bakterie na tuhle dobrotu nejsou připravené a tohle je důsledek. Nebo, pokud jste hustil smetanou, nemají už enzym na trávení mléka.

1 0
možnosti
RF

Milá Danko, čtu vás poprvé a je to velmi chechtací čtení - díky za něj;-D Měl jsem podobné problémy v počátcích manželství před více jak 26 roky -

jak s mojí matkou, tak i s tchýní - každá bránila své potomky. U obou jsem to vyřešil jednoduše - sdělil jsem jim, co je můj život a co jejich - ty čáry jsme dodnes nikdo nepřekročil, protože by to narušilo naše vztahy a to bylo jasně řečeno na počátku ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Roberte, moudřejší ustoupí;-D a když je návštěva jen na chvilku, dá se to přežít;-D

0 0
možnosti
VF

Danko, zdravím Vás. Milí indiáni Čerokí si Vás teď budou o MOC VÍC vážit, když poznali z jaké silné rodiny pocházíte! A já děkuji, že jste mě rozesmála.

Tento týden se u nás na brněnské přehradě zloděj pokusil ukrást jízdní kolo. Pronásledovali ho a dohnali rekreanti - nudisté. Ta představa naháčů, jak běží kolem přehrady mě rozesmála tak, jak česká kuchyně u indiánů.

Přeji hodně smíchu, smích léčí! :-)

4 0
možnosti
Foto

Díky Věrko, já ani tak nejsem ze silné rodiny, jako spíš z jeblé;-D Nudisti jsou zvláštní odrůda lidí, nedivím se, že honili i kolo;-D Posílám pozdravyV

2 0
možnosti
IP

Drožďová pomazánka - ten šaman byl statečný, já bych do toho hrnce asi přidala...

4 0
možnosti
ZS

Drožďová pomazánka! Ach jo, budu si ji muset udělat. Naštěstí není manžel šaman, ale šklebit se nad ní umí taky.

;-DR^V

2 0
možnosti
ZB

Nemůžu to říkat před manželkou, ale chyběla jste mi - a s vámi i to krásné čtení !Díky moc !R^

6 0
možnosti
Foto

Já myslím Zdeňku, že i před manželkou můžete, však je to jen platonický vztah, nic fyzického;-D Posílám pozdravyV

0 0
možnosti
IL

I18v53o 87L66y37č32k47a

8. 8. 2022 20:15

Hééézkýýý. Karma ;-D

5 0
možnosti
AK

Milá Danko, jako obvykle jsem s netrpělivostí vyhlížela, kdy vyjde další Váš článek...a hurá, je tady! Aniž bych věděla, jak se trefím, předčitala jsem ho nedočkavě při večeři manželovi mezi sousty pečeného kolena s čerstvým chlebem a sterilovanou okurkou vlastní výroby;-D Oba jsme se zase tak chechtali, že je s podivem, že ani jednomu nezaskočilo:-) Upřímně se přiznám, že jsme se v tom tak trošku viděli;-) Srdečně Vás zdravím a těším se na další Váš příspěvek!V P. S.: Jdu vyndat z trouby štrůdl;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky Andreo☘️, udělala jste mi radost a jsem ráda, že jsem Vás pobavila, posílám velkou 💋 Brzy budu publikovat Indiánského Copperfielda, můžete se těšit 💕

3 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik