Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to věděla, že nás převálcuješ! A těším se, že se dostavíš na blogerský setkání a Tammyho bys rozhodně měla vzít s sebou. Někdo ti ty dvě íčka musí přece odnést!R^

3 0
možnosti
Foto

Jsem se jí ptala, jestli už má letenky a neodpověděla mi.;-D

Danko, aspoň fotku Tammyho...včetně toho tetování na hrudi.;-D

1 0
možnosti
PN

Blahopreji k "Novackovi roku" a tretimu mistu v kategorii "Blogerka roku". :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, udělal jste mi radostV

0 0
možnosti
OS

Super. Po všech těch politicko-vojensko-šovinisticko-naivních blábolů se člověku najednou uleví a je zas rád, že je člověkem. Díky.R^

3 0
možnosti
Foto

A Vaše slova jsou vic nez všechny ceny a soutěže, díky Oto člověku V

1 0
možnosti
JV

Rád čtu vaše blogy. Jsou fajn. Jen jsem se dnes hluboce zamyslel, jestli jste se jen ucvakla, nebo jste ten výraz " s hot dogami" napsala schválně ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky JiříV to byl humor..:-) mně to děsně vadí ten název horký pes, tak se tomu takhle směju.

3 0
možnosti
Foto

J12o74s56e19f 67B86á87r12t60a

19. 6. 2022 17:38

Mám chuť vám poslat svůj památník ze školních let, který jsem nedávno objevil při stěhování. Indiánská malůvka tam ještě není. :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji všem, co mě mají rádi a s chutí si mě přečtou. Však to dělám pro Vás, a to je nejhezčí věc na světě, dojmout i rozesmát a hlavně potěšitV Posílám pozdravy všem V

8 0
možnosti
JN

J81o80s63e30f 97N86o39v58á75k

17. 6. 2022 11:02

Naprosto paradne napsano. Vykaslete se na malovani a dejte se na spisovatelskou drahu.

4 0
možnosti
Foto

Díky Pepo, dělám co můžu ;-)V

0 0
možnosti
Foto

Děvčátko, ať ti život nikdy nepodráží nohy! A i bez pihy - možná - i tam, se ti bude dařit vše, na co sáhneš. Obrazy půjdou zcela určitě brzo na DRAČKU. Za hezké pobaveníR^;-D a hezký víkend k tomu!!

3 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy Horste a dikyV

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, děkuji za krásný článek, dneska budu mít nádherný den a budu Vás číst až do smrti.

4 0
možnosti
Foto

Díky LiboreVpotěšil jste mě V

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik