Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děvčátko, měla (indiáni si snad nevykají) by ses stát blogerkou stoletíR^V

2 0
možnosti
Foto

díky HorsteVještě, že taková soutěž není, to bych opravdu nezvládla;-D

0 0
možnosti
IL

I60v76a51n42a 17L89a49n69c26e

14. 6. 2022 11:38

Vstala jsem brzy, protože jsem měla příšerný, ale opravdu příšerný sen. Doufám,že se nic z toho nenaplní.

Vám krásný den.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Sny jsou jen naše zhmotnělé strachy a obavy, znám to dobře IvankoV

2 0
možnosti
PN

Je to hodne smutne, a zaroven vesele. Mam dve dcery a dost me tesi, ze nemam misto jako ma vas tchan. To si vubec nedokazu predstavit, ale nebylo k tomu daleko, mladsi dceri se nechtelo rano driv vstavat a tak za mnou do Singapuru letela Amsterdamu, kde bydlela, pres Londyn s British Airways, a tim padem nesedela v MH17. No a o 10 roku drive obe dcery chtely byt na vanoce v Singapuru, a tak jsme odjeli ze Sri Lanky a o 5 dnu minuli tsunami.

Co se tyka nasi predstavy, ze "tohle musime mit", " bez tohoto se neobejdeme", "at cumi sousedi" atd, tak COVID a s tim spojene vladni akce nam snadno a rychle vysvetlily, ze jisteho nemame vubec nic vcetne veci, ktere za jiste povazujeme. Ale dost rychle na to lide zapominaji. Hezky den.

2 0
možnosti

R^R^To snad ani není možné, že je to skutečný příběh ze života. A o to všechno byste přišla, kdybyste svůj život zařídila po "evropsku". Potkalo vás vlastně velké štěstí.:-)

4 0
možnosti
Foto

Milane, jen dobře naslouchám a vnímámV

3 0
možnosti
MS

mám zase hezkej den, váš blog mi s tím hodně pomohl, děkuju;-)

3 0
možnosti
Foto

a to jsem si moc přála MarkétoV

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,50
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik