Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Minulý týden na pohřbu svého otce jsem nebrečel. Smrt považuji za součást života - tou poslední tečkou za ním. Nikdo zde nejsme na věky a život mého otce došel úplně přirozeně do svého cíle. Je to tak a je to tak správně - život i řád světa jsou v souladu. A teď, po přečtení Vašeho článečku rád brečím - dojetím. Díky za to a přeji Vám vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Díky JaroslaveV mám to podobně, smrt pro mě není konec, takže ji vnímám jako úžasnou cestu dál. Ale onehdy jsem si vzpomněla na sousedku rodičů, která zemřela už před lety, měla hnusnou nemoc prsu a nepřála si žádnou léčbu, žila sama. Umírala dlouho a strašně statečně. Vždycky, když si vzpomenu na to jak s tím byla sama, hrdá a neskutečně statečná, děsně brečím. Moje mamka jí chodila pomáhat, tak vím jak to probíhalo. Vůbec lidská statečnost je dojemná a ohromující. Hezký den JároV

1 0
možnosti
MC

Tak krásně napsané, o životě, o lásce. Dojalo mě to a brečím. Díky, hezky, poutavě a s nadhledem píšete. Mně se to moc líbí. Hodně štěstí a pevné zdraví. 🍀😉

2 0
možnosti
Foto

Díky moc Milane, udělal jste mi radostV

0 0
možnosti
ZS

Danko, teď jste mě rozbrečela. Ale nebolí to. Zvláštní ...

R^V

3 0
možnosti
Foto

Takhle jsem to přesně chtěla, když jsem to psala ZdenkoV

1 0
možnosti
OM

Děkuji za Vaše příběhy. Jsou krásné a pomáhají mi pochopit některé věci z minulosti. Ať Vám to pořád skvěle píše! :-)

3 0
možnosti
Foto

díky OldřichuV udělal jste mi radostV

0 0
možnosti
Foto

Zase jste mi vhrnula slzy do očí a pár jich ukáplo...děkuji za krásné čtení :-):-)R^VVV

2 0
možnosti
VF

Je pozdě večer, teda půlnoc, tak alespoň pozdravím a budu čekat na Vaše další povídání. Těším se.:-)

2 0
možnosti
Foto

A já se těším, že Vás zase potěšímV Pamatuji si, že jste byla jednou z mých prvních čtenářek blogu, nějací chlápci tady se mi posmívali, a tak jsem vypnula diskuzi. Ale vy jste mi psala moc hezky. Zdravím a přeji hezký denV

3 0
možnosti
Foto

Zase čtu se zatajeným dechem a váš příběh mě vtahuje do divotvorného světa, díky, Danko!V

3 0
možnosti
Foto

Věrko, ten les má nějakou zvláštní sílu. Člověk a les, co může být silnějšíhoV Zdravím a posílám pozdravy

2 0
možnosti
ZB

Paní Danko,

to není možné: já Vás budu muset přestat číst - vždyť už zase brečím - ve svých letech ?! Ale stejně je to krásné !!! VVV

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, plakala jsem u toho také a to je vážně bizár, když autorka dojme sama sebeV přeji hodně zdraví a držte se!

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik