Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danko, díky!!! Vždy po přečtení Vašich příběhů mám takové krásné teplo na duši. Děkuji. :-)R^VVVVV

3 0
možnosti
Foto

Jarmilko, já když to píšu, něco mi žhne přímo uprostřed hrudníku. Myslím, že se jednou vznítímV;-)

1 0
možnosti
VD

Co dodat. Prostě super.

1 0
možnosti
Foto

Vždycky na Vás Vladimíre myslím, že budete mít radostV

0 0
možnosti
ZB

Paní Danko,

německy se to prý řekne: Ich zase žase ! Nádhera...V

P.S. Už víte, že mi běží čas - dělejte NĚCO s tou knihou !:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to v dobrých rukou nakladatele, Zdeňku;-) a já doufám, že Vám srdce potěším V

0 0
možnosti
MJ

Danko, jsme rádi, že Tě máme... a že nám to ukazuješ shora.V

4 0
možnosti
Foto

A ty Magdi, kdybys mě nekopala do zadku a nezbožňovala, nebylo by nicV

0 0
možnosti
Foto

V divadle právě zkoušíme hru Slyšel jsem sovu zavolat své jméno, je o indiánské v Kanadě a je to velká krása. A mně by udělalo největší radost vidět tě na bedně místo Šichtařové🙂R^

4 0
možnosti
PV

Na Vaše blogy jsem narazil náhodou ale od té doby čtu pravidelně. Můj hlas v anketě už máte v obou kategoriích. Držím palce ať to vyjde.

6 0
možnosti
Foto

díky Pavle, já soutěže bytostně nesnáším, fakt:-/ Mám radost, že Vám dělám radostV

0 0
možnosti
Foto

Jste ve finále, dokonce v obou kategoriích.:-)VR^ vy to, Danko, vyhrajete!

3 0
možnosti
Foto

holky, vy jste děsný bestie, vám to snad nakonec možná i vyjde;-) Moje srdce vylétlo do výšky a dívá se na to všechno shoraV

1 0
možnosti
ES

Nikdy nezapomeň!R^VR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,78
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik