Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Říkala mi jednou jedna dáma, že když navštívím její klícku, tak ukáže mi ráda, jak se to dělá po Indicku. Myslel jsem že vytáhne mě z brindy a ona klidně říká: "Tak až někdy Indy." Co se to s těmi lidmi stalo? Už vím, přišlo na ně jaro! Tak Vám to jaro přeji co nejhezčí ;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, JaroslaveV;-D;-D Vám také přeji hezké jaro;-)

1 0
možnosti
Foto

Aneb, jak se ve tři ráno udělat :) Mějte se V

2 0
možnosti
Foto

🤣🤣to je slovo do pranice a zároveň skvělý happyend mého psaní. Díky, Lenko 🍀

1 0
možnosti
Foto

Neznáte, Danko, nějakou Indku v ČR ? R^

1 0
možnosti
Foto

Ne, Tomáši, ale Inda jo😄😉

0 0
možnosti
Foto

R^Absolutně nevhodné čtení pro dědka, ale na druhou stranu........:-):-):-):-)

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Myslim, že jste mladý duchem, Vašku a to je nejdůležitější ♥️🍀

1 0
možnosti
Foto

Taky tě mám ráda, Horste🤣🤣

0 0
možnosti
Foto

Vida, zadek ho přemohl...žádné oči :-P8-o;-D

3 0
možnosti
Foto

Páč jsem je musela mít zavřený..aha?;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Takové vymknutí není někdy vůbec na škodu.

Kamarád říkal. ;-);-DR^

3 0
možnosti
Foto

a taky by si měl kamarád udělat tantrický kurz;-D;-D bude se hodit.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké počtení R^.

Říká se, že puberta provází chlapi celý život. A tak jsem samozřejmě nemohl blog s takovýmto názvem vynechat. Já na tu tantrickou masáž snad ještě ve svém věku zajdu :-).

5 0
možnosti
Foto

To určitě zajděte, Ivane;-) Já jen, abyste tady na blogu neusnuli;-D;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS