Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Dech beroucí. R^ Každou vteřinu jsem si prožila. Díky!:-) A když mě ta dáma pozvala do svého auta, nechala jsem pro jistotu venku vobě nohy. Přece jenom jsem už stařenka. ;-(

0 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, Irenko🦋 posílám pozdravy 🍀

0 0
možnosti

. . . kdysi se v krasobruslení známkovalo až do šestky. Já bych Vám dal 7 . . .

:-)

2 0
možnosti
Foto

Naposledy při krasobruslení jsem si způsobila mnohačetnou zlomeninu ruky😆 tak tam by to na známkování nebylo. Při psaní jsem si jistější a já Vám děkuji 🍀

0 0
možnosti

Danko, díky moc za super čtení a pokud je slavíte, krásné Velikonoce V !

2 0
možnosti
Foto

Vám také přeji krásné Velikonoce🐣 a posílám pozdravy Dalibore🪶

0 0
možnosti

Milá Danko, lehce mi teď "zahaprovalo" zdraví, ale stačilo si přečíst Váš blog a cítím se opět skvěle. R^V

2 0
možnosti
Foto

Jen doufám, Zdenko, že Vám to vydrží🌹Budu na Vás myslet a posílám pozdravy 🎀

0 0
možnosti

Když srdce buší, přímo běsní, tak čert a New York nikdy nespí. K pobavení to bylo dobré, to člověku vždycky bodne. Mějte se krásně, přeji Vám vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Krásné 🍀a já posílám pozdravy a 💋

0 0
možnosti
Foto

Píšete, že život v New Yorku je hektický a čas plyne velmi rychle a utíká mezi prsty, ale přitom zažíváte dnes a denně spoustu téměř neuvěřitelných příběhů. Je krásné a zároveň tajemné číst tyto zlomky, střípky z vašeho života. Ale i zde na druhé půli zeměkoule čas plyne - alespoň to tak vnímám - velmi rychle a člověk by měl aktivně si ten svůj krátký život co nejvíce zpestřovat. Skvěle píšete a skvěle prožíváte svůj jedinečný život. ;-)

6 0
možnosti
Foto

díky, PetřeV spíš bych řekla, že umím převyprávět obyčejné věci svým vnímáním světa, a někdy to zní dobře;-D ať se Vás drží zdraví, Petře

1 0
možnosti
Foto

Zase nej, nej, nej. Půjdu spát a třeba se mi pro změnu bude zdát něco v duchu vašich příběhů. To bych si dnes přála. Díky za čtení. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

díky, Ivo. Já doufám, že zdá;-) a posílám pozdravyV

1 0
možnosti
Foto

Parádní včetně zakončení. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

teď jsem si všimla, že vypadáš jak jeden můj spolužák ze základky, Martine;-D

1 0
možnosti
Foto

Přeji ti štěstí a žádnou konkurentku!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D čert nikdy nespí, Horste!

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,50
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik