Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den Danko. Já viděla dokument o lidech, které unesli mimozemšťani. Asi polovina z nich souhlasila s detektorem lži a ten vyšel pravdivě. Takže lidé si nevymýšleli. Ovšem u každého z nich byl potvrzena spánková paralýza. Což je jakýsi stav mezi spánkem a bděním, kdy mozek nedokáže odlišit realitu od snu či podvědomí a člověk v tu chvíli nedokáže ovládat svaly, včetně neschopnosti používat hlasivky.

Věřím, že je to humr a zažít bysme to nechtěli, ale je to (vždy) vysvětlení pro to, že lidé tomu skutečně věří, přitom se nic takového nestalo.

A když si k tomu přidáte ztracené lidi na Aljašce (vlivem zvířat např.), máte na historky zaděláno.

Přeji fajn den.

1 0
možnosti
Foto

Ano, a přesně o tom to je, Lenko, abychom si u ohně mohli vyprávět skvělé historky, ať jim věříme, nebo ne. A blog vlastně takové velké ohniště je. Hezké dny a posílám pozdravyV

2 0
možnosti

Zase dokonalé. Díky paní Danko, zlepšila jste mi den.:-)

2 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, StandoV

0 0
možnosti
Foto

Vagina duplex je taky UFO....a pobavilo....R^

2 0
možnosti
Foto

Dík Danko, opět úžasný příběh...vy mě vždy dovedete rozesmát a pobavit, někdy i rozesmutnit. Těším se na další vyprávění ;-)VVVR^

1 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy, JarmilkoV

0 0
možnosti

Paní Danko,

píšu zde málo, protože bych se pořád opakoval - KRÁSNÉ ČTENÍ ! Před chvilkou jsem navštívil web knihkupectví Kosmas a je to tak: Vaše kniha má vyjít ve 2. čtvrtletí - MOC SE TĚŠÍM !!! Krásný den a PROSÍM, nabídněte nám ještě něco před vydáním knížky ...

2 0
možnosti
Foto

Já se také těším, ZdeňkuV Snad Vás nezklamu. Posílám pozdravy

0 0
možnosti

zdravím Danko, v jednu chvíli se mi zježily chlupy, pak jsem se trošku orosil abych to zakončil slzami - ale ze smíchu.

Nevím jak to děláte, ale opravdu, zatím furt dobrý a doufám, že to tak zůstane

4 0
možnosti
Foto

Já také doufám, že mě to neomrzí;-D a budu Vás pořád bavit. Hezké dny, VláďoV

0 0
možnosti

Já tak čekala na další krásnou vaší příhodu, a dočkala jsem se......... ufff zvedla jste mi o 100% náladu v tomhle předjarním čase, díkyR^

3 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, MarkétoV Někdy mám depku, že to nikoho nebude bavit, ale vím, že tady jsteV

0 0
možnosti

Jste neskutecna, jestli nekdy vydate knihu vasich zazitku, budu mezi prvnimi, kdo si ji precte. A take trochu zavidim, zivot nesmi byt nuda 😀 😀

4 0
možnosti

Pěkné.

I když nevím, o ufonech jsem už viděl hodně filmů a ve všech filmech to vždy na 100 procent byly triky. Nikdy tam nebyli skuteční ufoni.

A mimochodem u nás obyvatelů jižnějších krajů se píše "leží za polárním kruhem" , ne na "území polárního kruhu".

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Radime. Rozhodně to zní líp, opravím to;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS