Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EJ

E70v11a 34J97u43s92t55o77v40á

27. 2. 2023 16:44

Móóóc dobrý, Vy jste studnice průšvihů! R^

1 0
možnosti

Tak to tedy byl super job.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

jako všechny moje joby, Milane;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

ahoj Šári, posílám ti pozdravyV

1 0
možnosti
JS

Po přečtení Vašeho dnešního článečku ani neslzím dojetím, ani se nesměju, neboť mi to připadne takové smutné. I tak Vám děkuji za příjemné počtení a jako vždy Vám přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

I takové příběhy jsou součástí života, Jaroslave♥️ Mně smutný nepřijde, ale na mě nesmíte dát, já jsem otrlá🤣 Posílám pozdravy 🦋

1 0
možnosti
MM

Našla jsem Vás náhodně před cca 14 dny a mám přečteno!!! Jste nejvíc boží a už tese těším na knížku!!! Děkuji za zlepšení dnů!

1 0
možnosti
Foto

díky, MonikoV to jste měla fušku s tím čtením;-) a já jsem moc ráda, že tu jste. Posílám pozdravyV

0 0
možnosti
Foto

Teda to jsou věci po dvou deci. Když Vás čtu, mám pocit, že žiju nudný život. Mějte se krásně. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Určitě Lenko nudný život nežijete;-) Jen Vám to tak přijde. Kdybych ho převyprávěla já, to byste koukala;-D

0 0
možnosti
IL

I93v29o 68L57y64č34k77a

23. 2. 2023 9:47

Karma. Skvělé jako obvykle ;-D

4 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy, IvoV

0 0
možnosti
Foto

Super vyprávění. Zase jste mě pobavila. ;-);-)VVR^

5 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda a posílám pozdravy, JarmilkoV

1 0
možnosti
VF

A hernajs, takové obřady šly, jdou a půjdou mimo mě. Stáří má své výhody.8-o

2 0
možnosti
Foto

Poprvé slyším o výhodách stáří, Věrko;-) a jsem moc ráda, že přeci jen existujíV

1 0
možnosti
Foto

Život se s námi nemazlí R^ Pohodové další roky!:-)

3 0
možnosti
Foto

A je to jen dobře;-) Posílám pozdravy, HorsteV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS