Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fajnšmekr na českou kuchyni a jak vidět i na českou zadnici.;-)

1 0
možnosti

Rozhodně jste se v životě nenudila. ;-DR^

1 0
možnosti

Brzy vas ceka uspesna kniha, myslimR^:-)

Moc se mi vase texty libiR^

1 0
možnosti
Foto

Píšete parádně, úplně jsem byla s Vámi v kuchyni, až do toho výprasku a poprasku ;-DR^ Mafii ,,znám,, z Kalábrie, takže jestli se to opravdu stalo, měla jsem velikou kliku, že si Vás pak nepodal víc než jen rákoskou:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrá kuchařka je nad zlato, Karlo🤣🤣 přece si ji nezabije🤣 Posílám pozdravy ♥️

1 0
možnosti

Moje manželka jeden čas také často říkávala "Do prdele", a to většinou při příchodu domů namísto pozdravu. Tak jsem ji na oplátku pokaždé pozdravil "Ahoj dlaždiči". Vznikl tím mezi námi takový zvláštní pozdravový rituál. Asi se jí ten rituál příliš nezamlouval a tak s ním nakonec přestala. A nebo to říká i dále, ale jenom tak, abych to neslyšel. A co mé uši neslyší, tak to se mnou necvičí. Článeček opět moc pěkný, díky za něj. Jako pokaždé Vám přej vše dobré.

2 0
možnosti
Foto

Dobře Vy🤣, manželka fakt drsná 🤣 pobavil jste mě. Posílám pozdravy a přeji pevné zdraví ♥️

1 0
možnosti

Danko, jako vždy skvělé, někdy mám pocit, že se všechno co popisujete nedá za tak krátký život zažít ;-D. DÍKY R^R^R^ ! A těším se, že na křest knihy osobně přiletíte i s Tammym ;-) !?

2 0
možnosti
Foto

Vydání knihy odloženo na 30.6., nakladatelství nestíhá, tak jsem trochu otrávená, Dalibore😟 už jsem byla natěšená na 31.3.

0 0
možnosti

. . tohle Vaše čtení dost potěší. Zejména v tej dnešní době, v těch našich časech. :-)

1 0
možnosti
Foto

Však politiky a problémů už bylo dost, taky se musíme trochu zasmát, Oldo🌞

0 0
možnosti

Teda vy jste děsný éro ;-D ...

2 0
možnosti
Foto

Bohužel, to máte pravdu🤣🤣

0 0
možnosti

To bylo tak čtivé! Úžasně napsaný článek. Skvěle jsem se pobavila. Děkuji!

2 0
možnosti
Foto

A já mám radost, že se Vám moje psaní líbí, Veroniko😉♥️

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,59
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik