Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes jsem se opravdu pobavil. Díky Danko.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky Stando, mám radost, že Vás bavím♥️

0 0
možnosti

Danko, díky za úžasné vyprávění. Hned mám lepší den. R^V

0 0
možnosti
Foto

Co víc si můžu přát, Zdenko🌞 posílám pozdravy

0 0
možnosti

Jj, co já si s nevymáchanou hubou prožil, ale všechno stálo za to. Díky Danko a moc se těším na avizovanou knížku :-) !!!

2 0
možnosti
Foto

díky Dalibore;-D dala jsem odkaz na knížku do svého profilu, abychom se už mohli těšitV

3 0
možnosti
Foto

Já jako malá taky všechno vykecala....Já Vás Danko žeru...díky VR^

2 0
možnosti
Foto

J70a59n 23K86o45z35á35k

1. 2. 2023 23:27

Na světě jsou moc krásní lidé. A vy jste jeden z nich.

Děkuji😘💕

3 0
možnosti
Foto

To zní báječně Honzo, kéž by to byla pravda;-D Posílám pozdravyV

0 0
možnosti
Foto

To se čte s radostí z Vašich slov. R^!

4 0
možnosti

Dneska to sice není o indiánech, ale je to stejně krásné - díky moc ! A, prosím, nedělejte takové dlouhé přestávky mezi příspěvky ...

5 0
možnosti
Foto

;-Dnechci Vás "přežrat", pak už by to nikoho nebavilo. Posílám pozdravy, ZdeňkuV

1 0
možnosti

P52e97t50r 77S74k77á58l83a

1. 2. 2023 17:31

americký Hrabal

5 0
možnosti
Foto

No nevím, Petře, to asi ne, ale zní to hezky🎈🎈

0 0
možnosti

Úžasné články. Díky moc! :-)

3 0
možnosti
Foto

A já děkuji za pochvalu, Milane🌞

0 0
možnosti

;-D zase perfect! Smích je lék, a vy jste tedy doktorka. R^

5 0
možnosti
Foto

A to jsem moc ráda, Evi♥️ snad budete zdravá dlouhá léta 🤣

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS