Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krasne napsane. Hezky novy rok a at se vam dari. :-)

1 0
možnosti

Hezké a jsem moc rád, že i české. Trochu pro zasmání (aby nebudila pohoršení lesní zvěře), trochu pro vlhké oči (Pojďte!“. A přesně ví, kde hledat). Tak si tady příjemně surfuji na Vaší vlně a vyhlížím, kdy přijde další. Jako obvykle Vám přeji vše dobré.

2 0
možnosti
Foto

Krásné dny, Jaroslave a také přeji vše dobréV

1 0
možnosti

Řekl bych, že lze s jistotou tvrdit, že početí vaší dcery Anežky bylo poskvrněné.;-D

1 0
možnosti
Foto

Určitě to je lepší zábava, než neposkvrněné;-D;-D

1 0
možnosti

To je tak krásný, že jsem se z toho rozplakala. Přeju jen hezký příběhy V

2 0
možnosti
Foto

Zase jste mě dostala. Moc krásný příběh. Těším se na další. ;-);-)VVVR^

3 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, hezké dny, JarmilkoV

2 0
možnosti
Foto

Úžasný příběh a úžasný dar. Víc psát netřeba. Přeji Vám i všem okolo šťastný život . . . ;-)

1 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravy, Petře a děkujiV

0 0
možnosti

tenhle váš příběh je jako jít do lesa a ucítit ten pocit - jo tady je mi dobře, sem patřím:-)

2 0
možnosti
Foto

A přesně takhle jsem si to přála, Markéto🌲🌳🌲♥️

0 0
možnosti

Danko, zdravím Tebe, ochránkyni lesa a přírody Anežku a vůbec všechny na úpatí Great Smoky Mountains...V Krásný blog.

2 0
možnosti
Foto

Díky Magdi, posílám velkou💋 a jsem ráda, že jsem Tě pobavila 🦋

1 0
možnosti
Foto

Danko, teď jsem marně hledal takové znaménko. Tobě určitě moc slušíR^:-)

2 0
možnosti
Foto

😄a já ti posilám pozdravy, Horste♥️🦋♥️

0 0
možnosti
Foto

:-)R^V opět krásné, i když se člověk nechláme smíchy, jako jindy.;-D

2 0
možnosti
Foto

no joo Šári, nemůžu být pořád jen šašek;-DV

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,64
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik