Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J71a42n 42J62u26r60e69k

24. 10. 2022 7:36

Připojuji se k příznivým reakcím. Velmi dobře napsáno. R^R^

Zdravím Vás

1 0
možnosti
SB

Hezký příběh, pobavilo, jako vždy. A zakomponovat do toho Švejka - geniální.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Stando🍀posílám pozdravy 🍁🍃🍁

1 0
možnosti
OS

Krásné příhody, krásně napsané. Tak nějak jemně a přitom živočišně. Vy byste se tím mohla živit! Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Oto☘️asi bych se tím živit mohla, ale určitě neuživila😉 hezké dny🍁

0 0
možnosti
Foto

Čte se to moc hezky. Pobavilo, včetně citace ze Švejka, který pobaví i opakovaně. Držím palce, aby se i Vaše kniha dala číst i opakovaně...:-)

2 0
možnosti
Foto

Budu se snažit, Pavle☘️a mám radost, že jsem Vás pobavila. Přeji hezké dny💕

1 0
možnosti
IL

I24v62o 43L70y74č15k58a

19. 10. 2022 18:57

Zase skvělé :-):-);-D

1 0
možnosti
VF

Počtení jako vždy parádní, ale ty obrázky!!! Jsou ze světa Fantazie. Všechny jsou prostoupené duchy indiánů. Už od toho prvního jste pro mě Danka Bílá Vlčice. R^

1 0
možnosti
Foto

Vy jste Věrko milá a já jsem Vaše Bílá Vlčice. Můj syn se směje, že spíš vačice.;-D

2 0
možnosti
Foto

Danko, miluji Vaše příběhy a Vaše psaní. Vždy mě pobaví, rozesmějí a mám potom krásný celý den. Knížku si taky určitě koupím. Díky moc. :-):-):-)R^R^R^VVV

2 0
možnosti
Foto

a já Vám ráda dělám radost, JarmilkoV

1 0
možnosti
TL

Jee, to mě pobavilo takhle po ránu. Narazil jsem na vás poprvé a je to báječné :D

Dám si vás s dovolením do záložek a postupně si vás přečtu. A pokud vydáte knihu, tak ji určitě koupím :)

Už jsem takhle jednu koupil od nejmenované místní blogerky a ač jsem ji daroval, tak jsem si ji přečetl a koupím si i jednu pro sebe :D

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, doufám, že Vás i ostatní, na jaře s knihou potěším. Moje příběhy se prý do knihy nevejdou všechny, byla by to prý bichle a ještě k tomu drahá;-DTak budeme krátit. Ale pokud bude úspěšná, bude pokračování. Je to Sofiina volba, ale těšit se můžeteV Posílám pozdravy.

1 0
možnosti
JP

J96á50n 65P47r63e39č80u60c68h

18. 10. 2022 18:38

Od dětství miluji indiány . Ode dnes ještě víc . Děkuji skvěle !

2 0
možnosti
Foto

Zdravím nového čtenáře a milovníka ušlechtilosti💕 Posílám pozdravy🌞

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik