Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky, Danko, číst Vaše blogy je velká radost !

3 0
možnosti

Skvělý příběh, dnes mě to opravdu zaujalo. Vlastně jako vždy.:-)

Těším se na další.

2 0
možnosti
Foto

Díky Stando, už jsem měla strach, že jste mi nevěrnýV;-D

0 0
možnosti

P95e81t90r 92L74o51r60e49n92c

30. 8. 2022 18:18

R^:-);-)

Danko, a co ta kniha???

Pořád se nemůžu dočkat.

1 0
možnosti
Foto

Já se taky nemůžu dočkat, Petře ☘️🪶 Měla by vyjít na jaře, říká nakladatelství📖 V tak snad Vás a ostatní potěší. Posílám pozdravy 👋

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Tady by bylo pro takovou nohu práce....:-)

6 0
možnosti
Foto

Taková noha je někdy potřeba.R^:-)

Opět krásné čtení. Sakra, napiš někdy něco blbého, ať tě pořád nechválíme.;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D Ahoooj Šári, jen mě chvalte, to je moje jediná odměna;-D skoro nikdo už mi nepíše, všichni na mě prdí:-/ Ale ty na mě nezapomínášV a já ti za to děkuju

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, těším se na další příběh:-)VVVR^

2 0
možnosti
Foto

Díky Jarmilko 🎀 mám radost, že Vás moje příběhy baví a těší 💕 posílám pozdravy☘️

0 0
možnosti

Den, kdy si můžu přečíst Váš blok, to je prima den! Dík a karma.V

2 0
možnosti
Foto

A já na Vás vždycky myslím Marti👋☘️💗 Diky 💫

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS