Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasnej obraz ;-D Tedy blog jsem chtěl říct :-P

3 0
možnosti
Foto

Máte úžasný cit pro krásné věci, Karle ;-D;-D diky

1 0
možnosti
IL

I42v87a77n25a 48L61a23n11c41e

19. 7. 2022 13:20

Tři tisíce dolarů zase není až tak moc, pro tak náročný obraz. Budˇ jste to malovala v dávných letech, kdy se za tři tisíce nechalo něco nakoupit nebo nevím. A hlavně nájem v N.Y. musel být i v dávných letech velice vysoký.

A víte určitě, že ten obraz nebyl malován pro Epsteina? Dneska jste na tomto obraze mohla vydělat "majlant" a ne tři tisíce.

2 0
možnosti
Foto

Pro Epsteina by to asi bylo z jiného soudku;-) Všechny příhody z New Yorku jsou téměř z pravěku Ivanko;-D, kdy peníze měly ještě jinou hodnotu.

3 0
možnosti

No vida, už se začíná objevovat i avízovaná erotika.R^R^:-)

3 0
možnosti
IL

I62v80a34n46a 22L90a37n16c90e

19. 7. 2022 14:03

ŘEKLA Bych, že o něco se lidé zajímat musí. Bud erotika nebo politika, a protože nyní je to o tom, že do politiky nám nemluvte, tu si vyřešíme, my politici, sami, tak pro nás plebejce zbyla jenom ta erotika.

0 0
možnosti
Foto

jste fakt odvážná a dobře se to četlo...super...:-):-)R^R^VV

7 0
možnosti
PN

Vtipny text. Ja tedy nejsem umelecky zalozen, ale obcas fotim a chtel jsem jeden cas fotit profesionalne. Musim rict, ze jste na tom asi musela byt dost spatne. Pokud bych mel fotit skupinu soulozicich teplych, musel bych umirat hlady nebo byt pod obraz. Tim vas nekritizuji, spis obdivuji, ja bych to asi nedal.

A s tim prstynkem me to moc neprekvapuje, bylo to "too good to be the truth".

1 0
možnosti
Foto

;-Dony nesouložily, vytvářely umělecký obraz rozkoše;-D a připomeňme si důležitou věc: tři tísíce dolarů;-D

5 0
možnosti
JM

J64a89n 71M58a85r83e30k

19. 7. 2022 1:25

Alois Jirásek...úplnej břídil

3 0
možnosti
Foto

toho by ze mě chudáka ranila mrtvice;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak v tomhle mám také naprosto jasno.;-D

A za blog R^R^

2 0
možnosti
Foto

;-Dve střihu, nebo v orientaci?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,68
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik