Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bez drobných lží, či jen neříkání všeho, nejde v současné lidské společnosti existovat. Stačí když se žena zeptá, jestli jí to sluší. ;-D

S absolutní upřímností, byste do týdne skončili. :-P

0 0
možnosti

Moc díky za zpestření dne, krásný počtení.

K tomu lhaní - já jsem si lhaní tak nějak sama sobě zprotivila, vždycky se mi to totiž vymstilo a vrátilo zpátky jako bumerang. Nadarmo se neříká lež má krátké nohy, ty moje lži je teda měly sakra krátké.Vždycky jsem se pak nějak uřekla, zamotala se do toho nebo vyplynuly skutečnosti naprosto odporující mojí fabulaci a byla jsem za pitomce a nespolehlivce a to byl pocit fakt se rovnající bubínku hanby v ruce...... A tak už dneska radši vybalím všechno na rovinu - i když se to vždycky nemusí líbit - a i když můžu být taky za pitomce, pocit zahanbení už není....:-)

1 0
možnosti

G83e56o59r27g56e 60H15o88l44y

13. 7. 2022 22:38

Je mozne, ze tohle jsem uz poslal pred chvili,, ale mam problemy na comp a nekdy z podivnych dovodu nefunguje: dnes jsem se nekde docetl, ze ten herec ze Star Trek, George Tanaka je castecny Cherokee

1 0
možnosti

E68v91a 96R26o51s56o45v48á

13. 7. 2022 7:52

moc dekuji za zprijemneni rana :D

1 0
možnosti

Tak nevím, Danko. Vědci zkoumali lhaní a zjistili, že 60 procent lidí i během desetiminutové konverzace stihne zalhat prý až třikrát. Tvrdí psycholog Feldman. Chudák bubínek hanby. Ububnoval by se...

1 0
možnosti
Foto

taky platí jen na indiány MagdiV Čest a ušlechtilost už ostatní moc neznají, i když..občas se někdo vynoří..že jo Pavle?;-DV

1 0
možnosti

Hezký, výchovný příběh - díky za něj. To mi připomnělo, že jsem děti při výchově nikdy nebil. Vždy jsem jen řekl: "Takovou hloupost dělají jen hloupí lidé. Když nechceš být chytrý, tak buď alespoň silný a dej si NN dřepů nebo kliků." Jejich počet NN byl stanovený podle výše provinění. Kluci byli docela hodní a tak to nebylo mnohokrát potřeba. Opět Vám přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

díky Jaroslave, Vám také přeji hodně zdraví a chuti do života. Nás máma řezala hodně, ségru víc, musela jsem ji občas i zalehnout, jinak by ji matka umlátila. Takže bití fakt ne:-/ Ale pocit hanby, to je velký trestR^

0 0
možnosti

Děda Ben by měl chlapcům něco říci o přiměřenosti obrany při střetu s člověkem. Aby třeba hned netasili kudlu kvůli pár fackám.:-) Jinak s tím bubínkem hanby vás pěkně dostali. ;-D

1 0
možnosti
Foto

to je jasný Milane, nůž je velká odpovědnost a kdo ho má, dobře to ví. Platí to jen do lesa, kvůli přežití.V

1 0
možnosti

Nějaký čas nepíši do diskusí, ale teď musím. Bubínek hanby občas zaslechnu, ale už to nemohu napravit. Rodiče a děda odešli do věčných lovišť. Zdravím Vás.R^

1 0
možnosti
Foto

Hanba a svědomí nám někdy nedají spát. Kde se vzali, že jo? Mocné a drásající..

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se, taky jsem vždycky dětem řekla, že jim dobroty sežrala naše labradorka Justy... A moc Vám to sluší :-):-)R^R^VV

2 0
možnosti
Foto

díky JarmilkoV už jsem se bála, že to dělám jen sama;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik