Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Děkuji za příběh a zdravím vítězku V

2 0
možnosti
Foto

Díky Martino V posílám pozdravy

0 0
možnosti

R^ Je vidět, že indiánské ženy mají správnou výchovu. Naše ženy by nás nechaly o hladu.;-D

2 0
možnosti
Foto

;-Dmyslím, že ne Milane. Já bych ten hrnec vzala taky;-D

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je krásnej příběh a přestože nejsem Šárka, musím říct, že ten současnej Indián je dooost zajímavejR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky ZuzkoV já bych řekla taky, že je dost zajímavý ;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásné, včetně těch fotografií. Děkuji. :-):-)VV

1 0
možnosti
Foto

Ta bonusová fotka je TOP.;-DR^V díky, Danko.

2 0
možnosti
Foto

Moc gratuluju k vítězství R^:-). Byla jste pro mě černým koněm soutěže V

3 0
možnosti
Foto

Díky Marti , já byla spíš takový kůň trojský ;-DV

0 0
možnosti
VF

Danko, své tři kluky jsem na svět přivedla stejně, jak praví křesťané - v bolestech roditi budeš. Asi mně chyběl nějaký ten hrnec.

I ten kulový blesk mají indiáni nějaký jiný. Ten náš, v době mého dětství, jen vyletěl jednou dírkou z elektrické krabice, proletěl chodbou, kuchyní a za prskání a syčení se vrátil do krabice, do které si vypálil druhou dírku. Veškerá elektroinstalace tuto jiskřivou návštěvu přečkala bez poškození. My pod peřinami také. I příště porovnáme, že "jsme jedné krve Vy, indiáni i já".:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jakoby mě někdo objal. Přiblble se usmívám. Krása. V

1 0
možnosti
Foto

Jo, úplně jsem zapomněla: Tammy je kus. Přesně muj vkus.:-) Na Indiánech ulítávám odjakživa, žel, žádnýho pořádnýho jsem nepotkala. A tak jsem se zaměřila na ty amazonský...Jsou sice vesměs menší a málokdy dlouhovlasý, ale tak...co už.

1 0
možnosti
LP

S těmi 179 hlasy byste mohla začít pomýšlet i na Pulitzerovu cenu.R^

2 0
možnosti
Foto

;-D je to nářez. Ještě nikdy jsem se tak nestyděla;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik