Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Četl jsem Váš článeček s uvolněním a s vědomím, že Vaše článečky jsou pohodové a za to přečtení vždy stojí. Navíc se v nich vždycky objeví nějaký dobrý špek, co z něj mám pak "mastnou hubu". A jako obvykle to přišlo. Citace: "Dal ho svojí ženě k výročí a ta se smála dva dny". Dva dny jsem se tomu nesmál, chechtal jsem se jen asi dvě minuty. A o ty dva dny jste mi díky tomu prodloužila život. Když se mi podaří číst Vaše článečky alespoň obden, tak tady budu asi na věky. Děkjui a přeji vše dobré.

0 0
možnosti
EJ

E18v23a 49J18u45s73t62o46v27á

16. 6. 2022 14:04

A ještě - věřím, že i s mým hlasem zvítězíte. :-)R^ Jsem spokojena, že jste to vy. V

1 0
možnosti
EJ

E27v14a 51J51u36s95t80o55v12á

16. 6. 2022 14:02

Opět jste nezklamala, R^. Kdy nám ukážete vaši tvorbu, alespoň krátce?

1 0
možnosti

Řečeno s (téměř) klasikem: "Vy se zajímavými příběhy jenom hemžíte!" :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Milane, myslím, že zajímavé příběhy má asi každý, jen je málokdo vykecá;-D

1 0
možnosti
Foto

Můj hlas byl investován na správné místo.:-)R^

Mám tušení, že minimálně jednu z cen vyhrajete.

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že nemáte čuch na investice jako já ;-D díky Šárko V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pěkně jsem se odreagovala a přestala myslet negativně...těším se na další povídku :-):-)R^R^VVVVV

1 0
možnosti
IL

my grandma woke me up in a mean way that i cried. Vnučka se vzbudila a chtěla vám napsat zprávu, ale nevěřte jí, nebrečí.

Vám palceR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

;-DGrandma is and always will be an amazing woman..she can laugh right from the heart. Díky IvankoV

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,34
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik