Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to opojný pocit, když v krouživém stoupavém víru stoupá člověk v té třetí dimenzi k obloze a i když v našich končinách obvykle orlové nelétají, tak společnost káňat je v těch oblačných výšinách stejně radostná. Moc rád se takhle vznáším na krajinou a okolo kluzáku - větroně je slyšet jen mírný svistot okolního vzduchu. Váš příběh má ještě čtvrtou dimenzi - časovou linku - nataženou mezi naší budoucností a historií našich předků. Miluji Vaše nádherné příběhy, díky za ně a přeji Vám stále vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Zrovna dnes jsem ve školce dětem vyprávěla o indiánech, seděli jsme kolem totemu s hlavou orla, totem je vytvořený z pomalovaných krabic, vytvořily jej mé šikovné kolegyně, od kterých se učím... a od vás bych se mohla učit onomu vyprávění, krásný příběh, díky. V

2 0
možnosti
Foto

Díky VlastiV píšu soubor Indiánských pohádek na (ne)dobrou noc. Pokud se povede je vydat (nejdříve vyjdou moje indiánské příběhy), můžete je dětem číst, akorát se obávám, že už nikdy neusnou;-D

3 0
možnosti

V tento okamzik nevim jak se s Vami jinak spojit:

https://phys.org/news/2022-06-strange-radio.html

1 0
možnosti

Moc děkuji za Vaše krásné příběhy, někdy se zasměju, někdy brečím dojetím, zrovna jako teď. I když Vám nejde o výhru, zasloužíme si ji v obou kategoriích!

4 0
možnosti
Foto

díky MaruškoV Pro mě moc znamená, že z mých příběhů cítíte to, co chci vyjádřitV

0 0
možnosti

Krásný příběh, děkuji.

2 0
možnosti

Jen bych dodal, že předchozí příspěvek jsem "musel" napsat hned po přečtení, nemohl jsem se ovládnout :-). A pak když jsem četl diskuzi, tak jich tam je podobných hodně, ba i lepších :-) než můj.

Když Vám bude někdy ouvej nebo smutno, tak si vzpomeňte, že jste už rozdala svým psaním lidem spoustu radosti. Mně tedy určitě a vsadím poslední viagru, že je těch lidí více.

1 0
možnosti
Foto

Skokan roku R^ Teda Nováček, to vyhrajete. Jsou to nádherné příběhy, zahřejí na duši i pobaví a kdyby to bylo ještě doplněné nějakou fotografií, to by byla určitě taky nádhera. Co? Neplánujete fotoblog? Tam k vám se z nás málokdo podívá ;-) Ale třeba se Vy podíváte zase do Čech, díky těmto příběhům. Před 7 lety jsem taky takhle krásně vylétla nahoru a z Itálie jsem si přiletěla do Prahy (po 4 letech) pro sošku iDNES a na autogramiádu mé knihy, která vyšla z blogů ... jenže mně se už nechtělo zpátky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky KarloV Fotoblog ne, já sázím na příběhy, emoce a fantazii čtenářů,aby si to mohli představit sami. Realita nikdy nepřekoná fantazii:-)

1 0
možnosti

R^Vy jste musela být v minulém životě Čerokézkou a Tammy to svým šestým smyslem určitě vycítil.:-) Podpořil jsem vás v obou kategoriích.

3 0
možnosti
Foto

Konečně někdo, kdo to odhalil V Díky Milane

1 0
možnosti
Foto

Úžasné čtení. Díky za ten zážitek.

2 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, potěšil jste mě..

0 0
možnosti

Danko, děkuji jako vždy. Jste nominována v obou kategoriích, držím pěsti, ať vyhrajete, i když chápu, že bedna není cíl. Snad se Vám podaří tu knížku přivézt osobně i do Česka. Samozřejmě s celou rodinou ;-D ! Ještě jednou díky VR^!!

2 0
možnosti
Foto

Díky Dalibore, sama jsem překvapená, že mě lidé vytáhli nahoruV Knížku na jaře najdete předpokládám ve větších knihkupectvích v Čechách ;-) dám vědět až bude venkuV

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,71
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA. PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ 

DNES POSLEDNÍ DEN AUKCE FONDU UNICEF
PŘIJĎTE PROSÍM PODPOŘIT DĚTI - VZDĚLÁVACÍMI PROGRAMY FONDU UNICEF
ELEKTRONICKOU DRAŽBOU MOJÍ KNIHY I MNOHA DALŠÍCH❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik