Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšete úžasně, poutavě, čtivě, vtipně. Objevila jsem vás teprve dnes a přečetla jsem všechno, co jsem tady našla. Jste fakt dobrá. Jen tak dál!

2 0
možnosti
Foto

díky MarieV tak to jste si početla, to musela být fuška:-) Ale mám radost, že Vám dělám radostV Zdravím

1 0
možnosti

R^ Bezva čtení. Opět jsem se s chutí zasmál tak, že se starší syn zvedl od rozehrané hry, což už něco znamená, a přišel se podívat, co se jako děje a jestli se fotr náhodou na stará kolena nezbláznil.

4 0
možnosti
Foto

Tak to vidíte, smích je to jediné, co ještě dokáže děti zvednout ze židle :-) a já jsem moc ráda, že se mi to povedlo VaškuV

0 0
možnosti

Móóóc jsem se pobavila. ;-D Skvělé! R^

2 0
možnosti

Díky za pobavení 🤣

1 0
možnosti

Ještě jsem si vzpomněl na příhodný vtip:

Povídají si dvě blondýny ve vlaku. První: Ti indiáni jsou stejně v posteli nejlepší. Druhá na to: No, ale Maďaři jsou prý taky dobří milenci. Po chvilce se připojil muž, který je do té doby poslouchal: Dámy, dovolte abych se představil - jmenuji se Ištván Vinnetou.:-)

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D o Maďarech ještě nevím

1 0
možnosti

Člověk si říká, že už nemůžete ničím překvapit, ale vy jste studnice i těch nejnemožnějších příběhů.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

a to vám vyprávím jen to, co se dá;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Nemám slov, prostě úžasné. Smála jsem se pěkně dlouho. A slovo škrundat v břiše znám. Říkala to moje babi a děda...R^R^:-):-)VVV

1 0
možnosti
Foto

že jo? u nás doma se to také vždycky říkalo;-D

zajímalo by mě, kolik lidí si tu písničku od Madonny po tomhle blogu zpívá, já jí pořád slyším v hlavě;-D děsný;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D a já myslela, že to nikdo nepozná..

2 0
možnosti

Milá Danko, náhodou jsem před časem narazila na Váš blog, začetla se a nakonec zhltla všechny příspěvky na posezení. Od té doby hladově číhám, až vyjdou další a další. Dnes jsem se při čtení tak nahlas chechtala, že náš pubertální synek přiběhl ze svého brlohu o patro výš, protože předpokládal, že "matku přepadl nějaký záchvat nebo je dokonce v posledním tažení";-) Tak jen prosím nepřestávejte psát, s Vašimi příběhy je den hned o kus hezčí:-)

11 0
možnosti
Foto

Tak to jste mi udělala radost, AndreoV Já si vždycky představuji, jestli se u mých vyprávění lidé smějí, nebo dojímají, stejně tak jako já, když to píšuV Doufám, že Vám udělám ještě spoustu hezkých dníV

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik