Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nikdy jsem neměl dlouhé vlasy, ono se to u kluků tolik nenosí. Jen můj starší syn byl jiného názoru a vlasy si nechával hodně dlouhé. I když se mi to nelíbilo, nekomentoval jsem to. Asi to byla jeho mladické rebelie, ze které časem vyrostl a svoje vlasy už má zase "na kluka". Já u holičky vždycky říkám "vezměte mě devítkou - raději vy než nějaký policajt". Vlasy jsou prý ozdobou ženy - jenže na ženách je toho tolik pěkného, že vlasy už nejsou tolik důležité. Nejdůležitější jsou oči. V ženských očích bývá ukryté úplně vše a nejeden muž se v nich dokonale utopí. O Vašich očích nepochybuji, však to Vaše psaní z nich vychází. Vidíte vše jasně až průzračně a umíte nám o tom vyprávět. Díky za to a stále vše dobré.

0 0
možnosti
Foto

Hm krásný život i smrt:-):

1 0
možnosti

vau, slzka skápla, dostala jste mě, co dodatR^

2 0
možnosti

Moc hezké a poučné, díky.R^

3 0
možnosti
Foto

díky Marti, my blond se umíme ocenitV;-)

0 0
možnosti

Opět vynikající - ostatně jako vždy

Zase jsem plakal - stejně jako u Ebenové lásky

Pokud se toho dožiju, Vaši knihu si určitě koupím

Zdravím - Vás i Tu se zelenýma očima...V

3 0
možnosti
Foto

díky Zdeňku za milou zprávuV Já myslím, že se knihy určitě dožijete, a počkáte si i na další;-)

1 0
možnosti
Foto

Píšete moc hezky, úplně mě to přenese do děje R^

2 0
možnosti

To je od vas velmi hezke :-)

1 0
možnosti

Tak si tu tak bulím a říkám si, že jste moc R^ dobrý člověk. V karma je jistá.

6 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 41,99
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik