Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tentokrát jsem se rozbrečela, je to moc poutavé čtení...děkuji Danko :-):-)R^R^R^VVVVVV

1 0
možnosti
Foto

Kéž bych uměl vyprávět stejně poutavě...R^R^R^

1 0
možnosti

Já ty Vaše příběhy prostě miluju. V

2 0
možnosti

E47v30a 17R78o27s69o67v96á

20. 5. 2022 12:58

krasne a citlive napsany pribeh :) moc dojemne

2 0
možnosti

Pěkně jste to napsala.R^R^ Myslím že Ben si to může klidně nechat přeložit.:-)

2 0
možnosti

Neskutečné, silné, dojemné.R^V

2 0
možnosti
Foto

I81v41o 13C30i31l96i91c75h

19. 5. 2022 19:49

Dojala jste mne a za ty slzy v očích Vám děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Také jsem si u toho poplakala, IvoV

0 0
možnosti

I84v11a62n28a 64L72a78n46c75e

19. 5. 2022 15:39

I já nemám ráda tetování, přestože můj syn má tetování od ramen až k lokti, i moje starší vnučka má tetování. Nedokázala jsem tomu zabránit, a tak to tak musím přijmout.

Připadá mi, že tetování je jako kdybyste si oblékl jeden svetr a nikdy už ho nemohl vysvléci, pořád chodit v jednom?

A velká láska vždycky zranˇuje svoje okolí, protože se za ni jde: hlava nehlava...

2 0
možnosti

Magii ostře odsuzuji a tetování je mrzačení těla.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D obojí je krásné, a škoda jen, že vám to, obojí, nemůžu ukázat V

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz


Kdo chce podpořit moji knihu v ceně o nejoblíbenější knihu roku 2023 - Kosmas cena čtenářů, může tak učinit tady, stačí vložit název knihy, zbytek se vyplní automaticky:

https://ml2024.kosmas.cz/

Pro všechny, kdo mě mají rádi, mám radostnou zprávu, že moje kniha je ve finále 23. ročníku knižních cen Magnesia Litera za humoristickou knihu. Jsem moc šťastná. Vyhlášení bude 18.dubna 2024. Tak držte palce.

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik