Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně napsáno, mám i slzy v očích...děkuji:-)VV

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné čtení, obsahem i formou. Děkuji. R^

1 0
možnosti

J29o68s77e29f 75N40o40v54á14k

18. 5. 2022 12:46

Moc pekne napsano.

Ale ja bych ty pribuzne, co byli kazdy den v mem dome a doslova i v posteli fakt nedal. Holt jsme jinak vychovani.

1 0
možnosti
Foto

Díky Josefe, člověk si zvykne i na šibenici;-D

0 0
možnosti

Pekne a ctive napsano. Vy mate fakt talent.

2 0
možnosti
Foto

Díky RomaneV fakt mám;-D akorát, že na spoustu jiných věcí;-D

1 0
možnosti

Krásně jsem si početl. Děkuji!

1 0
možnosti

Danko, jako vždy nádhera, díky za ni. Je možnost Vám nějak napsat, FB a pod. ?

1 0
možnosti
Foto

Díky DaliboreV kde jste byl tak dlouho?;-) Psát si všichni budeme, až dodělám opravy na knížce, vyjít by měla na jařeV jsem v pressu. A píšu další dvěV

1 0
možnosti

I47v14a76n80a 64L53a24n33c61e

17. 5. 2022 13:37

Já to mám k vám coby dup, pár hodin jízdy autem. Vnučka bude mít od přístího měsíce prázdniny, takže bych se s ní chtěla jet podívat do indiánského muzea do Severní Karolíny, projít se parkem, takto totiž tady začínala moje dovolená, než jsem se sem rozhodla odstěhovat.

Nikdy jsem neměla možnost se sejít se žádným blogerem, což bych ráda napravila, až přiletím do Čech. Ale můžu se sejít s někým, kdo nežije zase až tak daleko ode mne. Zajdeme si na kafe?

2 1
možnosti

Nikdy jsem Vás neviděl, nikdy jsem Vás neslyšel, žijete opravdu moc daleko ... a přesto mě obohacujete. Díky za Vaše články, rád Vás čtu a myslím, že mi neunikl žádný.

V jedné starší diskuzi jsem zahlédl přání, ať pod Vašimi články je více příspěvků od chlapů, tak Vám píšu a snad udělám malou radost.

1 0
možnosti
Foto

díky Tomáši, radost jste mi udělal;-) Jsem moc ráda, že se moje vyprávění líbí i chlapůmV A pište mi chlapi všichni, ať vím, že jste;-)V A ne jenom tady těch sedm statečných.

1 0
možnosti

:-)R^ Indiánské ženy to poznají hned, ale indiánští chlapi si (stejně, jako většina chlapů na světě) jako první dítě přejí kluka.

1 0
možnosti
Foto

;-Dpřejí, ale někdy marně ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,67
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.
POJĎTE PODPOŘIT DĚTI FONDU UNICEF
DRAŽBOU MOJÍ KNIHY❤️
SOUČÁSTÍ DRAŽBY JE I TAJNÝ DOPIS DRAŽITELI, KTERÝ JSEM NAPSALA.
PŘIJĎTE PROSÍM POMOCT, DĚTI JSOU NEJVĚTŠÍM BOHATSTVÍM
KAŽDÉHO NÁRODA ❤️
www.aukceunicef.cz

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde ve druhém pololetí r.2024, těším se moc!

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik