Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem dostala lekci tantrického sexu

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka indiánů z kmene Čerokí. Poznali jsme se v New Yorku, kde jsem se snažila prosadit jako mladá malířka. Umělecké prostředí města, které nikdy nespí, vám posune hranice vnímání za běžnou mez.

O New Yorku se říká, že srší zvláštní energií. Je to energie neustálého pohybu, nových prožitků a změn vědomí, díky kterým nezůstanete příliš dlouho ponoření do stojatých a zahnívajících vod stereotypu. Módní trendy se mění rychle a vaše vnímání se naučí být otevřené všemu nečekanému.

Já říkám, že NY je městem sexu. Sex je hybnou silou vší kreativity, nápadů a pohybu směrem kupředu. Je otevřený, perverzní, živočišný a naplněný, zkrátka takový, jaký by měl být i život sám.

Indiáni tvrdí, že když je sexuální život v pořádku, máte energii a chuť do života, svět vás baví, všechno lépe snášíte a žije se tak nějak líp.

Koneckonců, zpívá o tom i skupina Elán, že když máš horké sliny, když ti skřípe hlas, když máš pocit viny, nebo ischias..je za tím jen jedna jediná věc a tou je a tou je..zanedbaný sex.

Zanedbaný sex je věc ošemetná a pravdou je, že některé páry jsou prostě v sexu neslučitelné, neprospívají si, nepředávají si energii tak jak by měli, zkrátka, sex jim nefunguje.

A pak existují páry, žijící v úžasné sexuální symbióze, se schopností vzájemného souladu a propojení energií na vyšší úrovni vědomí.

Když jsem začala žít v NY sex jsem už samozřejmě znala. Myslím tím sex s výrazem mučednice ve tváři, ve formě neohrabaných rychlých pohybů a téměř okamžitého uspokojení, nikoliv mého.

„Víš, co je to tantrický sex?“, zeptala se mě kamarádka Lucy a kousla do jablka.

Ne, že by Lucy byla nějak výrazně zaměřená na vědomé prožitky, ale před pár týdny začala chodit s Indem.

Ravi byl vysoký, pohledný, snědý, studoval v NY ekonomii a uměl čas zpomalovat do zvláštní, táhlé linky nekonečnosti, kdy noc trvala celé tři dny. Lucy vypadala spokojeně, nepřítomně se usmívala, často se zasněně dívala do dálky a pohybovala se jako ve snu.

„Myslíš tím podmanivý sex za zvuků Sitár?“, zasmála jsem se a cvrnkla ji do nosu.

„Ne, myslím tím hodiny a hodiny doteků a prohlazování, aniž by ho do tebe zasunul. A kdy máš pak orgasmus jako bys s rozběhem hlavou narazila do gongu.“, zašeptala Lucy a významně zdvihla obočí.

Nemůžu říct, že by mě to nezaujalo. „Má Ravi nějakého kámoše stejného vyznání?“

Zachechtaly jsme se.

Lucy však byla opravdová kamarádka. „Nemá, ale já ti ho půjčím.“ A hodila ohryzek přesnou trefou, přes celou místnost přímo do koše.

Zastyděla jsem se. Je pravda, že jsme toho s Lucy společně sdílely mnoho. Jídlo, pití, kosmetiku a často jsem jí také půjčovala úžasný bílý svetr se stříbrnými nitkami, který nikdo neměl a černé sametové kozačky nad kolena, dráždivé a sexy. Nečekala jsem za to vůbec nic.

Jen jedno jsem Lucy upírala, a to byl perleťový náhrdelník z drobných mušliček po babičce, jemný a zářivý, který každý obdivoval a nosila jsem ho málokdy. Většinu času odpočíval v ohmataném černém pouzdře a Lucy na něj žádostivě hleděla pokaždé, když jsem ho vynesla mezi lidi.

Její absolutně nesobecká štědrost mě překvapila a zahanbila tak, až jsem na ni údivem vyvalila oči.

Lucy mávla rukou.

„Ravi říká, že jde jen o prožitek. Třeba takový jako máš z modlitby, nebo z dobré knihy. Není důvod žárlit. Ber to jen jako tantrickou lekci.“, řekla a nadpozemsky blahosklonně se usmála.

Ravi přišel ve středu večer a přes rameno si nesl naditou plátěnou kabelu.

„Přináším ti lásku a mír.“, řekl jemným hlasem a svlékl se do naha.

Naprosto přirozeně se usadil v obýváku na zemi do tureckého sedu, vyndal z tašky svíčky, zapálil vonné tyčinky a pustil indickou hudbu.

Ravi byl velmi hezký, černé vlasy se mu ve svitu svíček mihotavě leskly, krátce zastřižené vousy skrývaly smyslné a plné rty.

Naklonil hlavu na stranu.

„Chci ti říct, že nebudu vnímat tvé tělo jako krásné nebo ošklivé, vnímám ho jen jako tělo, jako chrám duše, jako cestu k božským prožitkům.“, a olízl si rty.

Zhluboka jsem se nadechla a pomyslela si: „Jsem vlastně jenom na masáži, na masáži…“ A snažila se nevnímat jeho nahou postavu s dlouhým přirozením, v klidu spočívajícím na světlém koberci.

Ravi vstal, přistoupil ke mně, rozepnul mi šaty a přetáhl je přes hlavu.

Nevím, jak Indové běžně vnímají chrám duše, ale když se ve svitu svíček objevila moje nahá, plná, slovanská ňadra, v očích mu zajiskřilo.

Klekli jsme si naproti sobě. „Teď zavři víčka a vnímej jen sebe.“, zašeptal Ravi.

Do dlaní si nalil vonný olej a já oči poslušně sevřela.

Ucítila jsem hebké doteky na ramenou, mazlivé, teplé, hladily mi ruce od ramenou až po dlaně, až po špičky prstů. Dotýkaly se kůže jemně, pomalu, jako by hladily sami sebe. Byl to dotek procítěný, vědomý, opakoval se stále dokola, znova a znova.

Raviho prsty se přesunuly na hrudník. Hladily mě po krku nahoru a dolů, kde se těsně nad prsy zastavily. Hnětly mi klíční kosti, pak zpátky nahoru k bradě, kde labužnicky promnuly spodní čelist a přesunuly se dlouhým tahem po hrudním koši dolů a zase zpět. Ucítila jsem vzrušivou energii a rozkoš. Usmála jsem se.

„Až budeš chtít, abych pokračoval níž, řekni mi. Do té doby zůstanu zde.“, zašeptal a promnul mi kluzkými prsty ušní lalůčky.

Uprostřed hrudníku se mi rozlilo příjemné teplo.

Ravi chytil můj obličej do dlaní a palci nahmatal místečko těsně nad rty. Pevně ho stiskl. Ucítila jsem z jeho prstů brnění, které se mi jiskřivě přenášelo do těla.

„Dýchej..“, zašeptal Ravi a já se zhluboka nadechla.

Najednou jsem ucítila mohutné vzrušení v rozkroku, šířilo se mi tělem jako hadí jed, až nahoru k hlavě. Cítila jsem každé nervové spojení v těle, vybuzené a dychtivě čekající. Cítila jsem rozkoš, silnou, opojnou, mohutnou. Roztřásla jsem se.

„Můžeš..“, zašeptala jsem.

Ravi se dotkl ze stran mých prsů, promnul je a pokračoval po bocích jemným tahem dolů.

Opatrně mě položil na záda. Dlouhými, krouživými pohyby mi nekonečně dlouho hladil tělo, boky, prsa, podbřišek, stehna, lýtka, kotníky, prsty u nohou a pak zase nahoru zpátky. Byl to souhrn pohybů, dokonalých, pomalých a jemných, kdy jen občas přitlačil palci na těch správných místech.

Byla to táhlá a nekonečná rozkoš smyslů, vzrušivá a podmanivá.

Občas si rychle dlaněmi třel o sebe, až byly horké a pak mi je přikládal na různá místečka, kde chvilinku setrval. Tělo dychtivě přijímalo jeho horké dotyky a žádostivě se třáslo jako před explozí.

Ravi mi pomalinku a naprosto přirozeně rozevřel stehna a pohladil mě po tříslech. Začal palci třít moje pohlaví zvenku. Masíroval ho oběma rukama zkušenými pohyby, pevnými a krouživými. Do úst si vzal dlouhé peříčko, stiskl ho mezi rty a současně s pohyby rukou mi s ním škádlivě přejížděl po tříslech a podbřišku.

Explodovala jsem výbuchem tak mocným, až se mi resetoval mozek a z koutku rtů mi vykápla ven slina. Jako zvířátku.

Přestala jsem dýchat a chtěla umřít.

Za zavřenými víčky se mi rozprskly obrovské bílé květy, kalichy, jako andělské trumpety rozkoše, omamně a sytě voněly a já cítila, že jsem doma. V ráji.

Bílé květy se rozevíraly a smršťovaly, byly jich stovky, tisíce, květiny, které jsem nikdy na zemi neviděla a vůně, které jsem nikdy necítila. Zaslechla jsem zvláštní melodii, krásnou, tklivou, nadpozemskou.

A pak jsem se nadechla a všechno zmizelo.

Ravi mě jako hadrovou panenku otočil na bříško a pokračoval v tom, co zřejmě uměl nejlíp na světě. V božském hlazení.

Pomyslela jsem si, že si Raviho nechám už navždy. Připoutám ho řetězem za nohu, nejlépe k lednici, je těžká, s ní neuteče. Bude to takový můj domácí indický bůžek. Možná i přestanu vycházet ven z bytu a budeme až do konce věků ležet tady na zemi, dotýkat se navzájem svých těl a dýchat pránu nosními dírkami.

Tady vidíte, co udělá s člověkem trocha rozkoše. Na Lucy a zápůjčku jsem si vůbec nevzpomněla.

A pak mi Ravi, asketický a nezúčastněný nositel rozkoše, pohladil vypouklý zadeček.

Ucítila jsem, jak se jeho dotek změnil. Strnul a zaváhal.

Trochu jsem se na zemi prohnula v pase a zavrtěla zadkem.

Co se stalo potom bych tady nerada popisovala, ale ukázalo se, že Ravi není vůbec asketický, jak se původně zdálo a nic lidského mu není cizí. Dokonce několikrát porušil hlavní zásadu tantry, která muže posiluje pouze bez výronu tělních tekutin.

Lucy u mě zazvonila druhý den v poledne.

Beze slova jsem jí podala černé pouzdro s perleťovým náhrdelníkem po babičce. „Můžeš si ho nechat, jak dlouho budeš chtít.“, řekla jsem po chvilce tiše.

Lucy se zamyslela a pak se zasmála. „Jo tááák…já ti zapomněla říct, že se to jednou za sto případů Ravimu vymkne.“

Raviho jsem už nikdy neviděla. Odstěhoval se od Lucy za pár dní. Prý potřebuje klid na očistné meditace a správnou duchovní cestu, od které ho ženy neuváženě odvádí.

Když jsem za pár let potkala Tammyho, pochopila jsem, že i když spolu Indiáni a Indové nemají nic společného, obě etnika si zakládají na tantrickém sexu. Indiáni ho tak nenazývají, ale zkrátka praktikují. A dost často se jim vymkne. Díkybohu.

Howgh.

 

 

Autor: Danka Štoflová | středa 12.4.2023 12:21 | karma článku: 44,72 | přečteno: 5080x
  • Další články autora

Danka Štoflová

Strach po indiánsku

Strach je náš věčný průvodce. Je to náš společník, spává s námi, sedí nám po boku, svírá nás a objímá. Není krutý ani zlý, jen trvalý. Indiáni mají svůj způsob, jak se s ním vyrovnat.

24.4.2024 v 8:45 | Karma: 42,26 | Přečteno: 2944x | Společnost

Danka Štoflová

Žeton štěstí od šamana

Indiáni se neradi fotí, věří, že fotka jim vezme duši. Ale zato se smějí od rána do večera, jejich humor je hodně za hranou upjatého evropského myšlení. Já neumím vyprávět vtipy, a děsně ráda a děsně blbě hraju karty.

5.4.2024 v 9:27 | Karma: 42,45 | Přečteno: 3070x | Společnost

Danka Štoflová

Chyť se hořícího paroží!

Lidé a strach k sobě od nepaměti patří. Strach nás celý život doprovází, prostupuje, ochromuje, ovlivňuje a přesto nám dává zvláštní sílu. Posiluje totiž naději. Pojďme se podívat, jak to se strachem mají indiáni. Léčí ho ohněm.

8.3.2024 v 10:59 | Karma: 43,15 | Přečteno: 4051x | Společnost

Danka Štoflová

Vábnička na muže

Vábnička je nástroj napodobující zvuky samic v říji, vábí a přitahuje, nenechá nikoho na pochybách, že si báječně užije. Já jsem muže vábila, aniž bych to tušila, a to díky své genetické výbavě, která se zprvu nezdála nic moc.

27.2.2024 v 14:09 | Karma: 45,23 | Přečteno: 7744x | Společnost

Danka Štoflová

Jak jsem se koupala víc než Angelika

Vana je pro mě svatý grál všech lenochů, ztraceným rájem Šangri-La a varhánky na dlaních a chodidlech, z hodin a hodin strávených ve vodě, jsou pro mě důkazem, že nebe na zemi skutečně existuje. A indiáni, ti by Angeliku trumfli.

8.2.2024 v 8:41 | Karma: 44,48 | Přečteno: 6046x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,52
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik