Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak je důležité mít čárku mezi prsy

Dejte si pozor, co si přejete jako děti. Síla myšlenky je mocná. A salám s octem k večeři nedávejte pětiletému dítěti. Tahle je Kačko pro tebe.

Babička se nade mnou nakloní a dá mi velkou pusu. Krásně voní.

„Tak dobrou noc, krásně se vyspěte.“ Zašeptá.

Je oblečená do práce, má černou blůzku s hlubokým výstřihem, černou sukni a bílou zástěrku s volánky.

V kapsičce má zaháknutou propisku a čouhají z ní dlouhé úzké papírky.

„A můžu ti dát pusu na čárku?“ zeptám se.

Babička se víc nakloní a já jí dám pusinku do výstřihu. Čárka se mi moc líbí.

„Babi, budu mít taky takovou čárku až budu velká?“

„To víš, že budeš.“ Zasměje se a cvrkne mě do nosu.

Kačka se vedle mě v posteli zachechtá. Je o 7 let starší než já a je to moje teta.

„Dobrou, mami.“, řekne a přetáhne si deku přes hlavu.

Babička nám zhasne lampičku a důkladně za sebou zamkne dveře od bytu.

Pracuje jako servírka dole v hospodě, přímo u domu.

Usilovně přemýšlím, jak taková čárka vzniká. Vím, že to je něco zcela zásadního a je to důležité pro krásu ženy. Babička je krásná.

Kačka si posvítí baterkou pod bradu a vyvalí oči.

„Uááááááh, jsem upír Drákula!“, řekne temným hlasem.

Švihnu jí polštářem přes hlavu.

Kačka praští s baterkou o postel a zakousne se mi pod krček.

Zaječím a svalím se na zem.

„Neřvi, nebo nás máma uslyší a vrátí se!“ zavrtí hlavou Kačka a zhasne baterku.

Protože teď začne ta pravá zábava. Přece nepůjdeme spát.

Rozsvítíme lampičku a otevřeme babičky šatní skříň. Je plná úžasných věcí.

Prohlížíme dlouhé lesklé šaty a obdivně mneme jejich látku v dětských rukou.

Kačka si vybere dlouhé stříbrné z jemné látky. Pod prsy mají aplikaci z barevných kamínků ve tvaru páva.

Pomůžu jí do šatů a na zádech šikovnými prstíky zapnu dlouhý zip. Páva má až dole na břiše, ale to vůbec nevadí. Zvedne si šaty ke kolenům a já jí pomůžu nazout boty na vysokém podpatku.

Ze skříně mi vyndá moje nejoblíbenější. Černé lesklé se stříbrnou nitkou. Mají hluboký výstřih svázaný do jemného uzlu a na pravé straně vysoký rozparek. Kačka mi do nich pomůže a ohrne mi dlouhé rukávy. Sáhnu dolů do skříně a vyndám stříbrné pantoflíčky s černými pavími chmýříčky. Jsem dokonalá.

V dlouhých róbách se pomalu suneme do předsíně k velkému zrcadlu.

Kačka si dvakrát přišlápne šaty a málem upadne. Chechtáme se.

Já ťapkám malými krůčky jako gejša.

Postavíme se vedle sebe před zrcadlo, zvedneme šaty do výšky a prohlížíme si tu krásu.

Natahujeme nohy s krásnými střevíčky.

„Nemám čárku.“ Řeknu zklamaně a prohlížím si prázdný výstřih.

Cítím, že to tak nějak není ono.

„Počkej.“ Zašeptá Kačka a došmajdá k šuplíku s ponožkami.

Smotá dvoje dohromady a zastrčí mi je za šaty. Pak ještě na druhé straně.

Popotáhne mi výstřih nahoru a mně se rozzáří oči.

Čárka. Spokojeně se usměju a pokývám hlavou.

Kačka sáhne na poličku po taštičce se šminkami a zaboří prst do modrých stínů.

Poslušně zavřu oči a nastavím víčka. Dvakrát zamrkám a našpulím pusu. Kačka prohlédne záplavu rtěnek a vybere sytě rudou. Obkrouží mi rty a ukazováčkem smázne co přebývá. Ještě líčka. Tak a jsem hotová.

Pak nalíčí sebe a zamrká dlouhými řasami.

Stojíme vedle sebe před zrcadlem a nemůžeme se vynadívat.

„Zavoláme si na přesný čas?“ Vyhrknu a spěchám do obýváku k telefonu, jak jen mi šaty dovolí.

Kačka mě přeběhne a skočí po sluchátku. Rychle vytočí číslo a podá mi sluchátko.

„Je právě dvacet hodin šestnáct minut.“

Předám jí sluchátko, aby si tu paní také poslechla. Spokojeně kývneme.

„Máš hlad?“ řekne Kačka a našpulí růžově lesklé rty.

Přikývnu.

„Salám s voctem, nebo kaši s puckama?“. Zeptá se, a s róbou v rukách slavnostně vcházíme do kuchyně.

„Salám s octem a hodně cibule.“ Přikývnu a otvírám lednici.

Vytáhnu balíček s gothajem.

Kačka už loupe cibuli. Má šikovné prstíky. Obdivně pozoruji, jak ji krájí na drobné čtverečky. Pak vyskládá kolečka gothaje na dva talíře a bohatě zasype cibulí. Pořádně opepří a zalije neředěným octem. Uřízne dva krajíce chleba a každá si svůj talíř opatrně neseme do obýváku.

Párkrát ocet vycmrdnu na zem, ale nakonec talíř bezpečně donesu na stůl.

Upravím si ponožky ve výstřihu a pustím se do jídla.

Kačka vypije ocet do poslední kapky a talíř dočista vylíže. Zachechtá se.

Udělám to samé a ocet si naliji za šaty. Ponožky ho trpělivě vsáknou.

Pustíme si televizi a usadíme se na sedačku. Kačka se zaraduje. „Dávají profíky“.

Vstane a dá televizi víc nahlas. Boddie a Doyle právě odjíždí v nízkém Renaultu.

Kačka ze stolu vezme figurku slona a udělá přede mnou pukrle. „Prosím, madam.“.

Zatáhnu slona za chobot a ze zadku mu vyjede cigareta.

Velkým gestem si zasunu cigaretu do pusy a dělám, že kouřím.

Kačka si vezme další a pusou jako vyfukuje kroužky nahoru ke stropu. Smějeme se.

Slyšíme z chodby vrznout dveře od výtahu. Babička je tady!

Rychle vrátíme cigarety do slona, vypneme televizi, sundáme boty a běžíme do postele.

V šatech se přikryjeme až po krk, Kačka rychle zhasne lampičku a obě pevně stiskneme víčka.

Uff…tak dobrý, nic.

Srdíčka nám buší.

„Kačko, mně je strašně špatně.“ Zašeptám do tmy.

„Na blití?“ Zašeptá Kačka zpátky.

„Jo.“

„Tak pojď.“

Kačka mi pomůže z postele a v dlouhých šatech mě vede na záchod.

Kleknu si u mísy a zvednu prkýnko.

Nahnu se a ucítím mocný stah v žaludku.

Kačka mi chytne jednou rukou vlasy a druhou přidrží šaty.

„Jestli je pobliješ, tak nás máma zabije.“ Pronese lakonicky.

To už ze mě lítá kyselá cibule a v míse plavou její úhledné čtverečky.

Z octa mě štípou oči a pálí v nose.

Kačka mi toaleťákem otře pusu a slzy z očí. Pak několikrát spláchne.

Odvede mě do koupelny. „Vypláchni si pořádně pusu, ty střevo.“

„Ti ještě někdy tak udělám salám s voctem, když ho hned vybliješ.“

 A dá mi pusu na čelo.

Všimnu si, že mi vypadlo jedno prso na zem. Koukám smutně na ponožky a Kačka mi mezitím přetahuje šaty přes hlavu.

„Teď, abych je přemáchla, dřív, než máma přijde!“

Nakonec jen flek vyšoupe namočeným ručníkem.

Umyjeme si obličeje a šaty vzorně pověsíme do skříně. Boty úhledně srovnáme mezi ostatní.

Hupneme do postele a zhasneme lampičku.

Chytneme se za ruce.

„A chrápej!“ sykne Kačka.

Stejně ji mám nejradši.

A i když jsem dnes dospělá, stále si velice zakládám na čárce.

Babička měla pravdu.

Jako jediná z rodiny mám čárku dokonalou.

Ve všech výstřihách zaujímá nepostradatelné místo. Jsem na ni pyšná.

Vím, že vzbuzuje rozporuplné reakce. Obdivné, znechucené, závistivé.

Ale mně je to jedno.

Já si prostě přála čárku.

Autor: Danka Štoflová | čtvrtek 22.4.2021 10:29 | karma článku: 40,00 | přečteno: 4367x
  • Další články autora

Danka Štoflová

Strach po indiánsku

Strach je náš věčný průvodce. Je to náš společník, spává s námi, sedí nám po boku, svírá nás a objímá. Není krutý ani zlý, jen trvalý. Indiáni mají svůj způsob, jak se s ním vyrovnat.

24.4.2024 v 8:45 | Karma: 40,72 | Přečteno: 2311x | Společnost

Danka Štoflová

Žeton štěstí od šamana

Indiáni se neradi fotí, věří, že fotka jim vezme duši. Ale zato se smějí od rána do večera, jejich humor je hodně za hranou upjatého evropského myšlení. Já neumím vyprávět vtipy, a děsně ráda a děsně blbě hraju karty.

5.4.2024 v 9:27 | Karma: 42,36 | Přečteno: 3022x | Společnost

Danka Štoflová

Chyť se hořícího paroží!

Lidé a strach k sobě od nepaměti patří. Strach nás celý život doprovází, prostupuje, ochromuje, ovlivňuje a přesto nám dává zvláštní sílu. Posiluje totiž naději. Pojďme se podívat, jak to se strachem mají indiáni. Léčí ho ohněm.

8.3.2024 v 10:59 | Karma: 43,13 | Přečteno: 4005x | Společnost

Danka Štoflová

Vábnička na muže

Vábnička je nástroj napodobující zvuky samic v říji, vábí a přitahuje, nenechá nikoho na pochybách, že si báječně užije. Já jsem muže vábila, aniž bych to tušila, a to díky své genetické výbavě, která se zprvu nezdála nic moc.

27.2.2024 v 14:09 | Karma: 45,20 | Přečteno: 7707x | Společnost

Danka Štoflová

Jak jsem se koupala víc než Angelika

Vana je pro mě svatý grál všech lenochů, ztraceným rájem Šangri-La a varhánky na dlaních a chodidlech, z hodin a hodin strávených ve vodě, jsou pro mě důkazem, že nebe na zemi skutečně existuje. A indiáni, ti by Angeliku trumfli.

8.2.2024 v 8:41 | Karma: 44,46 | Přečteno: 6008x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci schválili zrušení 160 let starého zákona zakazující potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 116
  • Celková karma 43,14
  • Průměrná čtenost 6859x
Mávla jsem proutkem, pod plamínkem svíčky, krásně se červenáš, neznáš moje hříčky. Měla bych tě varovat, možná umím čarovat.

VE ČTVRTEK 18.4.2024 PROBĚHLO VYHLÁŠENÍ CEN MAGNESIA LITERA, KDE JSEM BYLA NOMINOVANÁ VE FINÁLE, V KATEGORII HUMORISTICKÁ KNIHA.
PŘI VYHLÁŠENÍ MOJE JMÉNO NEZAZNĚLO, ALE BYL TO KRÁSNÝ ZÁŽITEK, MNOHO PŘÍPRAV A PÁR KALÍŠKŮ SLIVOVICE. TAK SNAD PŘÍŠTĚ ❤️
P.S. Potřásla jsem si rukou s Arnoštem Goldflamem a řekla mu, že ho mám ráda...a on řekl: "Jéé...děkujuuu."

NOVINKA: Audiokniha je tady! Můžu prozradit, že ji pro vás namluvila držitelka dvou Thálií a moc se povedla.

Najdete ji zde: 

https://www.audiolibrix.com/cs/Directory/Book/13792/Audiokniha-Jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-Ceroki-Danka-Stoflova

Moje další kniha INDIÁNSKÝ EROTIKON vyjde v ZÁŘÍ 2024, těším se moc!
Právě pracujeme na korekturách.
Píšu pro vás další knihu, ráda bych ji do konce roku odevzdala.

 

Knihu najdete zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/518955/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Elektronická kniha zde:

https://www.kosmas.cz/knihy/527287/jak-jsem-rodila-indianskeho-syna-z-kmene-ceroki/

Kdo mě má rád, může mi napsat na:

 dankaelisstyee@yahoo.com

Seznam rubrik